نمایه نویسندگان

ا

  • اصانلو، بهاره بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
  • امیری، مجتبی چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]

ب

  • بافنده زنده، علیرضا طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]

ت

  • تاج پور، مهدی طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
  • تاری، غفار طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
  • تقی زاده، هوشنگ طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]

ج

  • جمالی، مجید شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]

ح

  • حیدری، علی مطالعه نقش قابلیت ‏های اعتمادساز در پویاسازی کسب‏ وکار شرکت‏ های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
  • حیدری، قاسم یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]

خ

  • خدادادحسینی، سیدحمید شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
  • خدامی، ُسهیلا بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
  • خلیلی، صابر ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]

د

  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]

ر

  • رعیت پیشه، محمد علی ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
  • رنجبریان، بهرام بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • رونقی، محمدحسین چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]

ز

  • زارعی، عظیم تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]

س

  • سیاه سرانی کجوری، محمد علی تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
  • سیدکلالی، نادر مطالعه نقش قابلیت ‏های اعتمادساز در پویاسازی کسب‏ وکار شرکت‏ های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
  • سهرابی یورتچی، بابک چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]

ص

  • صفایی قادیکلائی، عبدالحمید ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
  • صفری، سعید یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]

ض

  • ضیاء، بابک طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
  • ضرغام، حمید طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 7-7]

ط

  • طبیبی، محمدرضا بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]

ف

  • فارسی زاده، حسین تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
  • فقهی فرهمند، ناصر طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
  • فلاح تفتی، سعید شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]

ق

  • قاسمی، احمدرضا رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • قاسمی، احمدرضا ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
  • قاضی زاده، مصطفی یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]

ک

  • کاویانی، حسین طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 7-7]
  • کتابی، سعیده بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • کردنائیج، اسداله شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
  • کریمی، اصف رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]

م

  • مانیان، امیر چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
  • محمدیان، محمود طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 7-7]
  • محمدیان، محمود چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
  • مدهوشی، مهرداد بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
  • مظلومی، نادر طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 7-7]
  • ملکی، محمدحسن رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]

ن

  • نورنژاد ونوش، وحید بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
  • نوروززاده، فاطمه یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]

ی

  • یاوری، زهرا بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]