ا
-
امانی بنی، مجتبی
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
ب
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
پ
-
پنبه کار، عباس
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
ت
-
تیموری، هادی
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
ج
-
جعفری، زهرا
ارزیابی تامینکنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
-
جعفری، مصطفی
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
ح
-
حکیمی، ایمان
بررسی تأثیر یادگیریمداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
خ
-
خلیقی پور، سید عباس
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
د
-
دانایی فرد، حسن
تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
-
دلخواه، جلیل
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
-
دنیایی، معصومه
تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
-
دولتشاه، پیمان
طراحی فرآیند چرخش بنگاههای کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
ر
-
رحمانی، سوما
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
-
رستمی، فاطمه
ارائه چارچوب ادراکهای مصرفکننده از تخفیف و مدیریت ادراکهای خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
ز
-
زارعی، عظیم
واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
س
-
سیادت، سید علی
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
-
سهرابی، مریم
متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
ش
-
شائمی برزکی، علی
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
ط
-
طاهرپور کلانتری، حبیب الله
تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
-
طباطبایی نسب، زهره
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
ع
-
عزیزی، مصطفی
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
-
علیپور، وحیده
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
-
علیزاده ثانی، محسن
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
-
علیزلده ثانی، محسن
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
ف
-
فلاح لاجیمی، حمیدرضا
ارزیابی تامینکنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
ق
-
قربانی، علی
پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
گ
-
گنجعلی، اسداله
تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
م
-
مجیدپور، مهدی
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
-
محمدحسینی، نسرین
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
-
مرادی، علیرضا
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
-
مرادی، هادی
واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
-
مزروعی نصرابادی، اسماعیل
طراحی فرآیند چرخش بنگاههای کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
-
معروفی نقدهی، فخرالدین
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
-
ملیحی، سید احسان
متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
-
منصوری مؤید، فرشته
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
-
مهراب پور، مجتبی
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
-
مهری بازقلعه، عاطفه
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
-
موقر، مرتضی
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
ن
-
نایب زاده، شهناز
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
-
نبوی چاشمی، سید علی
پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
-
نصر اصفهانی، علی
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
-
نظری، محسن
ارائه چارچوب ادراکهای مصرفکننده از تخفیف و مدیریت ادراکهای خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
-
نعلچی کاشی، علیرضا
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
-
نمامیان، فرشید
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
و
-
ورمقانی، مریم
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
-
ولی پور خطیر، دکترمحمد
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
ی
-
یحیی زاده فر، محمود
پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
-
یزدخواستی، علی
طراحی فرآیند چرخش بنگاههای کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
-
یوسف بروجردی، راضیه
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد