نمایه نویسندگان

ا

  • امانی بنی، مجتبی شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]

ب

  • باقری قره بلاغ، هوشمند خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]

پ

  • پنبه کار، عباس شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]

ت

  • تیموری، هادی شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]

ج

  • جعفری، زهرا ارزیابی تامین‌کنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
  • جعفری، مصطفی بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]

ح

  • حکیمی، ایمان بررسی تأثیر یادگیری‌مداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]

خ

  • خلیقی پور، سید عباس تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]

د

  • دانایی فرد، حسن تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
  • دلخواه، جلیل وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
  • دنیایی، معصومه تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
  • دولتشاه، پیمان طراحی فرآیند چرخش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]

ر

  • رحمانی، سوما تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
  • رستمی، فاطمه ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]

ز

  • زارعی، عظیم واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]

س

  • سیادت، سید علی تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
  • سهرابی، مریم متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]

ش

  • شائمی برزکی، علی شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]

ط

  • طاهرپور کلانتری، حبیب الله تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
  • طباطبایی نسب، زهره بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
  • طباطبایی نسب، سیدمحمد بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]

ع

  • عزیزی، مصطفی تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
  • علیپور، وحیده بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
  • علیزاده ثانی، محسن شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
  • علیزلده ثانی، محسن تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]

ف

  • فلاح لاجیمی، حمیدرضا ارزیابی تامین‌کنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]

ق

  • قربانی، علی پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]

گ

  • گنجعلی، اسداله تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]

م

  • مجیدپور، مهدی تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
  • محمدحسینی، نسرین وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
  • مرادی، علیرضا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
  • مرادی، هادی واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
  • مزروعی نصرابادی، اسماعیل طراحی فرآیند چرخش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
  • معروفی نقدهی، فخرالدین شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
  • ملیحی، سید احسان متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
  • منصوری مؤید، فرشته وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
  • مهراب پور، مجتبی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
  • مهری بازقلعه، عاطفه بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
  • موقر، مرتضی شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]

ن

  • نایب زاده، شهناز بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
  • نبوی چاشمی، سید علی پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
  • نصر اصفهانی، علی شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
  • نظری، محسن ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
  • نعلچی کاشی، علیرضا بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
  • نمامیان، فرشید شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]

و

  • ورمقانی، مریم خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
  • ولی پور خطیر، دکترمحمد تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]

ی

  • یحیی زاده فر، محمود پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
  • یزدخواستی، علی طراحی فرآیند چرخش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
  • یوسف بروجردی، راضیه تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]