نمایه نویسندگان

آ

  • آماده، حمید بررسی موانع و راهکارهای توسعه‌ی بانکداری الکترونیکی در بانک های خصوصی کشور [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 13-38]

ا

  • اخوان صراف، احمد رضا تعیین عوامل شکست اجرای بهبود مستمر بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 13-36]
  • انصاری، منوچهر تعیین عوامل مؤثر بر انتخاب و انتقال تکنولوژی: (خط تولید بدنه ی ایران خودرو) [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 37-56]
  • اورعی یزدانی، بدرالدین بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 119-144]

ب

  • باجلان، سعید بررسی رابطه بین ویژگی های شرکت و موفقیت مالی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 77-102]
  • بختیارنصرآبادی، حسنعلی بررسی رابطه بین ماهیت شغل و رضایت شغلی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 57-76]
  • براری، مجتبی بازاریابی‌رابطه‌مند، رویکردی برای بهبود رضایت مشتری [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 63-82]

پ

  • پرتوی، محمد بررسی رابطه بین ماهیت شغل و رضایت شغلی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 57-76]

ت

  • تهرانی، رضا بررسی رابطه بین ویژگی های شرکت و موفقیت مالی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 77-102]
  • توفیقی رخی، غلامرضا بررسی موانع ایجاد دولت الکترونیک در ایران با تمرکز بر مشکلات مربوط به تبادلات پولی و مالی ازطریق شبکه ی بانکی در کشور [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 83-106]

ج

  • جعفرپور، محمود بررسی موانع و راهکارهای توسعه‌ی بانکداری الکترونیکی در بانک های خصوصی کشور [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 13-38]
  • جعفرنژاد، احمد ارزیابی و سنجش چابکی در زنجیره ی تأمین (یک مطالعه ی موردی) [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 39-62]

د

  • درویش، مریم ارزیابی و سنجش چابکی در زنجیره ی تأمین (یک مطالعه ی موردی) [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 39-62]

ر

  • رجایی پور، سعید بررسی رابطه بین ماهیت شغل و رضایت شغلی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 57-76]
  • رنجبریان، بهرام بازاریابی‌رابطه‌مند، رویکردی برای بهبود رضایت مشتری [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 63-82]

ز

  • زارع، علی تعیین عوامل مؤثر بر انتخاب و انتقال تکنولوژی: (خط تولید بدنه ی ایران خودرو) [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 37-56]

س

  • سلیمی، قربانعلی بررسی رابطه بین ماهیت شغل و رضایت شغلی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 57-76]

ش

  • شاکری، رؤیا ارزیابی پذیرش بانکداری اینترنتی بر اساس مدل توسعه یافته DTPB [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 131-154]

ط

  • طاهر پور، فاطمه بررسی رابطه بین ماهیت شغل و رضایت شغلی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 57-76]

ق

  • قلی پور، رحمت الله بررسی موانع ایجاد دولت الکترونیک در ایران با تمرکز بر مشکلات مربوط به تبادلات پولی و مالی ازطریق شبکه ی بانکی در کشور [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 83-106]

م

  • محمودزاده، محمود اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهره‌وری کل عوامل تولید در ایران [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 107-130]
  • مقدمی، مجید بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 119-144]

ن

  • نادری، ناهید بررسی سطح رفتار شهروندی سازمانی کارکنان [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 103-118]
  • نیلفروش زاده، مریم تعیین عوامل شکست اجرای بهبود مستمر بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 13-36]

ه

  • هویدا، رضا بررسی سطح رفتار شهروندی سازمانی کارکنان [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 103-118]

ی

  • یعقوبی، نورمحمد ارزیابی پذیرش بانکداری اینترنتی بر اساس مدل توسعه یافته DTPB [دوره 1، شماره 36، 1388، صفحه 131-154]
  • یعقوبی، نور محمد بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری تحول آفرین [دوره 1، شماره 33، 1388، صفحه 119-144]