موضوعات = مدیریت کارآفرینی
کارآفرینی سازمانی در صنعت هوایی: مطالعه موردی "شرکت‌های شهر فرودگاهی"

دوره 16، شماره 32، اسفند 1403، صفحه 7-25

10.22080/jem.2024.24985.3833

ناصر آقایی؛ حسین وظیفه دوست؛ محمدعلی عبدالوند؛ حمیدرضا سعیدنیا


مدل یابی تاثیر ابعاد و مولفه های دانشگاه کارآفرین بر توسعه مزیت های منطقه ای

دوره 16، شماره 32، اسفند 1403، صفحه 173-203

10.22080/jem.2025.26551.3918

هادی سعیدفر؛ علی اکبر آقاجانی افروزی؛ سید قربان علی زاده کلاگر


کاربست رویکرد سناریونویسی با هدف آینده‌نگاری اخلاق حرفه‌ای در اکوسیستم کسب و کار ایران

دوره 16، شماره 32، اسفند 1403، صفحه 205-234

10.22080/jem.2025.26713.3920

عیسی نیازی؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ حسین بلوچی


ارائه مدل کسب و کار بانکداری باز در بانک خاورمیانه با رویکرد سیستم های نرم

دوره 16، شماره 31، شهریور 1403، صفحه 61-90

10.22080/jem.2024.24816.3827

محمد محمودی میمند؛ الهام السادات طباییان؛ محمد مهدی پرهیزگار؛ مهدی حدادزاده


مرور سیستماتیک همکاری میان بوم سازگان های دانش و کسب وکار

دوره 16، شماره 31، شهریور 1403، صفحه 377-405

10.22080/jem.2024.26077.3884

بهمن نوروزپور؛ محمود مرادی؛ محمدرحیم رمضانیان؛ مصطفی ابراهیم پور ازبری


شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی

دوره 15، شماره 30، بهمن 1402، صفحه 99-124

10.22080/jem.2024.22693.3671

شهاب دادگرنژاد؛ جهانگیر یداللهی فارسی


بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی

دوره 15، شماره 29، شهریور 1402، صفحه 303-321

10.22080/jem.2022.23051.3709

میثم صنیعی فر؛ سیدرضا صالحی امیری؛ مهدی الیاسی؛ مهران مختاری بایع کلایی؛ سید عبداله سجادی جاغرق


تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار

دوره 15، شماره 29، شهریور 1402، صفحه 407-433

10.22080/jem.2023.24128.3790

علیرضا داداشی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد


ارائه مدل عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 29-47

10.22080/jem.2022.22915.3696

محمدرضا حاتمی؛ محمودرضا چراغعلی؛ پرویز سعیدی؛ محمودرضا مستقیمی


ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 197-227

10.22080/jem.2022.21726.3575

سلمان عیوضی نژاد؛ سیدمحمود حسینی؛ بهمن حاجی پور؛ علی عبدالهی


شناسایی ابعاد انکوباتورهای دانشگاهی در دانشگاه های نسل سوم

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 483-512

10.22080/jem.2022.20483.3433

مریم یساری؛ سیده زهرا حسینی درونکلایی؛ فاطمه طاهری


عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای صادراتی استان مازندران- بارویکرد پیچیدگی اقتصادی

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 513-533

10.22080/jem.2022.20508.3435

سیدمحمدحسین هاشمی نسب؛ رحمان غفاری؛ احمد جعفری صمیمی


تأثیر ظرفیت هوش تجاری، یادگیری شبکه ای و نوآوری بر عملکرد شرکت های نوپا ( استارت آپ ها)

دوره 14، شماره 27، شهریور 1401، صفحه 257-275

10.22080/jem.2021.20237.3406

علی رضا تمجید پامچلو؛ مرتضی خاکپور؛ کیومرث کیانی


ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی

دوره 14، شماره 27، شهریور 1401، صفحه 347-373

10.22080/jem.2021.20425.3426

مجتبی نصیری؛ حسین وظیفه دوست؛ محمد علی نسیمی؛ حسین دیده خانی


مدیریت دانش در صنعت بانکداری و مالی: سهم فناوری‌های انقلاب صنعتی چهارم

دوره 14، شماره 27، شهریور 1401، صفحه 517-546

10.22080/jem.2022.21283.3530

اصغر محمدی فاتح؛ محمد مهدی؛ علی اصغر سالار نژاد


مدل قصد کارآفرینی با رویکرد فراترکیب

دوره 14، شماره 27، شهریور 1401، صفحه 601-625

10.22080/jem.2022.21650.3566

محمدعلی کرامتی؛ سمیه یوسفی طوین؛ طهمورث سهرابی