شبکه های اجتماعی در برگیرنده ی روابطی هستند که اطلاعات و منابع مورد نیاز کارآفرینان را در اختیارشان قرار می دهند. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر بکارگیری منابع مشورتی شبکه اجتماعی کارآفرینان (مدیران اجرایی) بر عملکرد کسب و کارهای نوپای ایرانی (135n=) که در برنامه پژوهشی 2011 دیده بان جهانی کارآفرینی شرکت داشته اند، است. نتایج داده های 2011 GEM مبتنی بر مدل یابی معادلات ساختاری نشان می دهد که اندازه ی شبکه اجتماعی کارآفرینان، تاثیر مثبت بر عملکرد کسب و کارهاشان دارد. همچنین نتایج پژوهش حاضر حاکی از آن است که حمایت خانوادگی صاحبان کسب و کار تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهاشان افزایش می دهد.
زالی, محمد رضا, رضوی, سید مصطفی, & کابلی, الهام. (1391). تاثیر شبکه اجتماعی مدیران اجرایی بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در ایران: شواهدی مبتنی بر یافته های دیده بان جهانی کارآفرینی(GEM). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(8), 1-1.
MLA
محمد رضا زالی; سید مصطفی رضوی; الهام کابلی. "تاثیر شبکه اجتماعی مدیران اجرایی بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در ایران: شواهدی مبتنی بر یافته های دیده بان جهانی کارآفرینی(GEM)", پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4, 8, 1391, 1-1.
HARVARD
زالی, محمد رضا, رضوی, سید مصطفی, کابلی, الهام. (1391). 'تاثیر شبکه اجتماعی مدیران اجرایی بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در ایران: شواهدی مبتنی بر یافته های دیده بان جهانی کارآفرینی(GEM)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 4(8), pp. 1-1.
VANCOUVER
زالی, محمد رضا, رضوی, سید مصطفی, کابلی, الهام. تاثیر شبکه اجتماعی مدیران اجرایی بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در ایران: شواهدی مبتنی بر یافته های دیده بان جهانی کارآفرینی(GEM). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1391; 4(8): 1-1.