پ
-
پورمداح، سهراب
ارائه مدل مفهومی بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط مبتنی بر نوآوری در مدل کسب و کار [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 41-73]
ج
-
جلال زاده، سیدرضا
بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 7-40]
خ
-
خداداد حسینی، سیدحمید
بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 7-40]
ک
-
کیا کجوری، داود
سایه پدرخوانده: مطالعهای آمیخته در تحلیل رفتارهای سیاسی و مدیریت سازمانی از نگاه سینمایی [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 75-102]
ل
-
لایقمند، حدیث
بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 7-40]
ی
-
یدالهی فارسی، جهانگیر
ارائه مدل مفهومی بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط مبتنی بر نوآوری در مدل کسب و کار [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 41-73]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد