نمایه نویسندگان

پ

  • پورمداح، سهراب ارائه مدل مفهومی بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط مبتنی بر نوآوری در مدل کسب و کار [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 41-73]

ج

  • جلال زاده، سیدرضا بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 7-40]

خ

  • خداداد حسینی، سیدحمید بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 7-40]

ک

  • کیا کجوری، داود سایه پدرخوانده: مطالعه‌ای آمیخته در تحلیل رفتارهای سیاسی و مدیریت سازمانی از نگاه سینمایی [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 75-102]

ل

  • لایقمند، حدیث بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از فناوری بازاریابی دیجیتال هوشمند [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 7-40]

ی

  • یدالهی فارسی، جهانگیر ارائه مدل مفهومی بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط مبتنی بر نوآوری در مدل کسب و کار [دوره 17، شماره 33، 1404، صفحه 41-73]