دوره و شماره: دوره 7، شماره 13، خرداد 1394 
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران

صفحه 1-1

سعید فلاح تفتی؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ مجید جمالی


تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی

صفحه 2-2

عظیم زارعی؛ حسین فارسی زاده؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری؛ مهدی دهقانی سلطانی


طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم

صفحه 6-6

غفار تاری؛ ناصر فقهی فرهمند؛ هوشنگ تقی زاده؛ علیرضا بافنده زنده