نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی محیط رقابت بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]

ا

  • ادراک‌های تخفیف ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
  • ایران شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
  • ارزیابی تامین‌کننده ارزیابی تامین‌کنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
  • ارزیابی شناختی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
  • ارزش فایده گرایی واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
  • ارزش لذت گرایی واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
  • ارزش ویژه مشتری وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
  • استراتژی داده‌بنیاد طراحی فرآیند چرخش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
  • افول شرکت طراحی فرآیند چرخش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
  • اقدامات منابع‌ انسانی درک‌شده تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
  • الگوریتم ژنتیک پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]

ب

  • بانک صادرات شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
  • برند شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
  • برند فردی شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]

پ

  • پیامد برند فردی شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
  • پرریسک ترین مسیر فرآیندی متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
  • پیش بینی سیگنال پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]

ت

  • تبلیغات وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
  • تحلیل رابطه‌ای خاکستری ارزیابی تامین‌کنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
  • تحلیل فنی پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
  • تخریب ارزش ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
  • تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
  • تنوع‌طلبی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
  • تهران شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
  • توانمندسازی روان‌شناختی تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
  • توسعه محصول جدید بررسی تأثیر یادگیری‌مداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
  • تولید مرزی تصادفی تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]

ج

  • جو روان‌شناختی تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]

چ

  • چابکی سازمانی بررسی تأثیر یادگیری‌مداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]

خ

  • خدمات شناسایی و رتبه‌بندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوع‌طلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
  • خرید مجدد واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
  • خریدهای برخط واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
  • خلق ارزش ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]

د

  • دانشگاه علوم پزشکی تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
  • دمپستر شافر ارزیابی تامین‌کنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]

ر

  • رسانه اجتماعی بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
  • روسیه شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
  • روش بهترین-بدترین ارزیابی تامین‌کنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
  • روش بهترین- بدترین خطی شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
  • روش فراترکیب ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]

س

  • سبک رهبری اصیل تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
  • شبکه های پتری رنگی پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بررسی تأثیر یادگیری‌مداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
  • شرکت‌های صنعتی خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
  • شکاف فناوری تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]

ص

  • صنعت فولاد تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]

ض

  • ضعف رقابتی سازمان بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]

ع

  • عملکرد شغلی تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
  • عملکرد مدیریت روابط با مشتری بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]

ف

  • فرارسی تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
  • فرآیند چرخش طراحی فرآیند چرخش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
  • فرآیند لیزینگ مالی متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
  • فرهنگ پذیری وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
  • فضیلت سازمانی تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]

ق

  • قابلیت دوسو توانی بررسی تأثیر یادگیری‌مداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
  • قیمت‌گذاری ارائه چارچوب ادراک‌های مصرف‌کننده از تخفیف و مدیریت ادراک‌های خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]

ک

  • کارآفرین شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
  • کارکنان تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
  • کسب وکار شناسایی پیشایند‌ها و پیامد‌های برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
  • کسب و کار الکترونیک واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
  • کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط طراحی فرآیند چرخش بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]

م

  • ماتریس بالقوه تامین‌کننده ارزیابی تامین‌کنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
  • مالکیت روان‌شناختی تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
  • مدیریت ریسک متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
  • مدیریت زنجیره تأمین سبز خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
  • مدیریت فرآیند کسب و کار ریسک آگاه متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
  • مدیریت منابع انسانی سبز خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
  • مذاکره شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
  • مذاکره تجاری بین‌المللی شناسایی و رتبه‎بندی شاخص‎های موفقیت در مذاکره تجاری با روس‎ها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
  • مزیت رقابتی خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
  • مسیر با بیشترین قابلیت اطمینان متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
  • معاملات سهام پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]

ن

  • ناهمخوانی برند بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگن‌بودن مصرف‌کنندگان بر تمایل به جایگاه‌یابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
  • نرم افزار فرونتایر تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
  • نوآوری وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
  • نوجویی سبز خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیل‌گری نوجویی سبز در شرکت‌های صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]

و

  • وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]

ی

  • یادگیری‌مداری بررسی تأثیر یادگیری‌مداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]