آ
-
آشفتگی محیط رقابت
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
ا
-
ادراکهای تخفیف
ارائه چارچوب ادراکهای مصرفکننده از تخفیف و مدیریت ادراکهای خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
-
ایران
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
-
ارزیابی تامینکننده
ارزیابی تامینکنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
-
ارزیابی شناختی
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
-
ارزش فایده گرایی
واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
-
ارزش لذت گرایی
واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
-
ارزش ویژه مشتری
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
-
استراتژی دادهبنیاد
طراحی فرآیند چرخش بنگاههای کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
-
افول شرکت
طراحی فرآیند چرخش بنگاههای کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
-
اقدامات منابع انسانی درکشده
تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
-
الگوریتم ژنتیک
پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
ب
-
بانک صادرات
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
-
برند
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
-
برند فردی
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
پ
-
پیامد برند فردی
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
-
پرریسک ترین مسیر فرآیندی
متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
-
پیش بینی سیگنال
پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
ت
-
تبلیغات
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
-
تحلیل رابطهای خاکستری
ارزیابی تامینکنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
-
تحلیل فنی
پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
-
تخریب ارزش
ارائه چارچوب ادراکهای مصرفکننده از تخفیف و مدیریت ادراکهای خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
-
تمایل به جایگاهیابی مجدد برند
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
-
تنوعطلبی
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
-
تهران
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
-
توانمندسازی روانشناختی
تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
-
توسعه محصول جدید
بررسی تأثیر یادگیریمداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
-
تولید مرزی تصادفی
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
ج
-
جو روانشناختی
تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
چ
-
چابکی سازمانی
بررسی تأثیر یادگیریمداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
خ
-
خدمات
شناسایی و رتبهبندی عوامل ارزیابی شناختی مؤثر بر تنوعطلبی خرید خدمات بانکی (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات، شعبات غرب تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 179-204]
-
خرید مجدد
واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
-
خریدهای برخط
واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
-
خلق ارزش
ارائه چارچوب ادراکهای مصرفکننده از تخفیف و مدیریت ادراکهای خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
د
-
دانشگاه علوم پزشکی
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
-
دمپستر شافر
ارزیابی تامینکنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
ر
-
رسانه اجتماعی
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
-
روسیه
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
-
روش بهترین-بدترین
ارزیابی تامینکنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
-
روش بهترین- بدترین خطی
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
-
روش فراترکیب
ارائه چارچوب ادراکهای مصرفکننده از تخفیف و مدیریت ادراکهای خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
س
-
سبک رهبری اصیل
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
ش
-
شبکههای اجتماعی
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
-
شبکه های پتری رنگی
پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
-
شرکتهای دانشبنیان
بررسی تأثیر یادگیریمداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
-
شرکتهای صنعتی
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
-
شکاف فناوری
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
ص
-
صنعت فولاد
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
ض
-
ضعف رقابتی سازمان
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
ع
-
عملکرد شغلی
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
-
عملکرد مدیریت روابط با مشتری
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
ف
-
فرارسی
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
-
فرآیند چرخش
طراحی فرآیند چرخش بنگاههای کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
-
فرآیند لیزینگ مالی
متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
-
فرهنگ پذیری
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
-
فضیلت سازمانی
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
ق
-
قابلیت دوسو توانی
بررسی تأثیر یادگیریمداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
-
قیمتگذاری
ارائه چارچوب ادراکهای مصرفکننده از تخفیف و مدیریت ادراکهای خلق ارزش و تخریب ارزش [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 57-85]
ک
-
کارآفرین
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
-
کارکنان
تاثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی گری فضیلت سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 35-55]
-
کسب وکار
شناسایی پیشایندها و پیامدهای برند فردی کارآفرینان مطالعه موردی: کارآفرینان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 207-228]
-
کسب و کار الکترونیک
واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 13-37]
-
کسبوکارهای کوچک و متوسط
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
-
کسبوکارهای کوچک و متوسط
طراحی فرآیند چرخش بنگاههای کوچک و متوسط در مرحله افول (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی) [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 151-184]
م
-
ماتریس بالقوه تامینکننده
ارزیابی تامینکنندگان در شرایط عدم اطمینان با ترکیب روش های دمپستر شافر و تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 115-150]
-
مالکیت روانشناختی
تبیین مدل نقش اقدامات منابع انسانی بر انگیزه خدمت عمومی با رویکرد روانشناختی [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 185-206]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 73-95]
-
مدیریت ریسک
متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
-
مدیریت زنجیره تأمین سبز
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
-
مدیریت فرآیند کسب و کار ریسک آگاه
متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
-
مدیریت منابع انسانی سبز
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
-
مذاکره
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
-
مذاکره تجاری بینالمللی
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 153-177]
-
مزیت رقابتی
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
-
مسیر با بیشترین قابلیت اطمینان
متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 39-72]
-
معاملات سهام
پیش بینی سیگنال معاملات سهام با استفاده از شبکه های پتری رنگی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بازار بورس تهران) [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 205-227]
ن
-
ناهمخوانی برند
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 97-128]
-
نرم افزار فرونتایر
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 87-114]
-
نوآوری
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
-
نوجویی سبز
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 129-152]
و
-
وفاداری مشتریان
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات [دوره 11، شماره 22، 1398، صفحه 13-34]
ی
-
یادگیریمداری
بررسی تأثیر یادگیریمداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی [دوره 11، شماره 21، 1398، صفحه 115-136]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد