ا
-
اصانلو، بهاره
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
-
امیری، مجتبی
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
ب
-
بافنده زنده، علیرضا
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
ت
-
تاج پور، مهدی
طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
-
تاری، غفار
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
-
تقی زاده، هوشنگ
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
ج
-
جمالی، مجید
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
ح
-
حیدری، علی
مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب وکار شرکت های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
-
حیدری، قاسم
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
خ
-
خدادادحسینی، سیدحمید
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
-
خدامی، ُسهیلا
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
-
خلیلی، صابر
ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
د
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهرهگیری از ظرفیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
ر
-
رعیت پیشه، محمد علی
ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
-
رنجبریان، بهرام
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
رونقی، محمدحسین
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
ز
-
زارعی، عظیم
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهرهگیری از ظرفیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
س
-
سیاه سرانی کجوری، محمد علی
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهرهگیری از ظرفیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
-
سیدکلالی، نادر
مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب وکار شرکت های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
-
سهرابی یورتچی، بابک
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
ص
-
صفایی قادیکلائی، عبدالحمید
ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
-
صفری، سعید
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
ض
-
ضیاء، بابک
طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
-
ضرغام، حمید
طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 7-7]
ط
-
طبیبی، محمدرضا
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
ف
-
فارسی زاده، حسین
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهرهگیری از ظرفیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
-
فقهی فرهمند، ناصر
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
-
فلاح تفتی، سعید
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
ق
-
قاسمی، احمدرضا
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
قاسمی، احمدرضا
ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
-
قاضی زاده، مصطفی
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
ک
-
کاویانی، حسین
طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 7-7]
-
کتابی، سعیده
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
کردنائیج، اسداله
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
-
کریمی، اصف
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
م
-
مانیان، امیر
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
-
محمدیان، محمود
طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 7-7]
-
محمدیان، محمود
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
-
مدهوشی، مهرداد
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
-
مظلومی، نادر
طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 7-7]
-
ملکی، محمدحسن
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
ن
-
نورنژاد ونوش، وحید
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
-
نوروززاده، فاطمه
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
ی
-
یاوری، زهرا
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد