نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزیابی سناریو طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
  • ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
  • ارزش ادراک شده مشتری بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
  • ارزش پیشنهادی بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • استراتژی مدیریت دانش بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]

ب

  • بازاریابی اینترنتی چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
  • بازار صنعتی بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • بخش بندی بازار بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
  • بورس اوراق بهادار ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]

پ

  • پایداری ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
  • پیاده سازی چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]

ت

  • تحلیل ممیزی بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • تسهیم دانش و اطلاعات مطالعه نقش قابلیت ‏های اعتمادساز در پویاسازی کسب‏ وکار شرکت‏ های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
  • تصویر برند بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
  • تعالی H3SE رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • تعالی پایدار رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • توانمندسازی کارکنان بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
  • توانمندسازهای مدیریت دانش بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
  • توسعه پایدار ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]

ر

  • رشد شرکتها طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
  • روابط علی رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • روش دلفای چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
  • روش‌شناسی سیستم‌های نرم چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
  • رویکرد پایدار یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
  • رویکرد چابک یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
  • رویکرد سبز یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
  • رویکرد ناب یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]

ز

  • زنجیره تأمین پایدار ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]

س

  • سیستم‌های پویا رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • سنجش عملکرد رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • سودآوری مشتری برای سازمان بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]

ش

  • شرکت های کوچک و متوسط بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]

ص

  • صنعت بانکداری شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
  • صنعت نوشیدنی چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]

ظ

  • ظرفیت‌های بازاریابی تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]

ع

  • عملکرد سازمان تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
  • عملکرد مالی مبتنی بر ارزش ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
  • عملکرد مالی مبتنی بر حسابداری ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
  • عوامل سازمانی طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
  • عوامل فردی طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
  • عوامل نهادی طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]

ف

  • فرا ترکیب ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
  • فرایند مدیریت دانش بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
  • فنون تصمیم گیری چند معیاره ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]

ق

  • قابلیت ‏های اعتمادساز مطالعه نقش قابلیت ‏های اعتمادساز در پویاسازی کسب‏ وکار شرکت‏ های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
  • قابلیت های پویا مطالعه نقش قابلیت ‏های اعتمادساز در پویاسازی کسب‏ وکار شرکت‏ های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
  • قابلیت ‏های عملیاتی مطالعه نقش قابلیت ‏های اعتمادساز در پویاسازی کسب‏ وکار شرکت‏ های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]

ک

  • کارآفرینی دانشگاهی طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
  • کارت امتیازی متوازن شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
  • کیفیت خدمات بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]

م

  • مبناهای بخش بندی بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
  • مدیریت زنجیره تأمین یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
  • مدیریت زنجیره تأمین ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
  • مدل پویا طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]

ن

  • نمودار انباشت و جریان طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
  • نمودار علت و معلولی طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]

و

  • وفاداری مشتری بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]

ه

  • هزینه ‏های مبادله مطالعه نقش قابلیت ‏های اعتمادساز در پویاسازی کسب‏ وکار شرکت‏ های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
  • هوش سازمانی تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]