ا
-
ارزیابی سناریو
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
-
ارزیابی عملکرد مالی
ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
-
ارزش ادراک شده مشتری
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
-
ارزش پیشنهادی
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
استراتژی مدیریت دانش
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
ب
-
بازاریابی اینترنتی
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
-
بازار صنعتی
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
بخش بندی بازار
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
برنامهریزی استراتژیک
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
-
بورس اوراق بهادار
ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
پ
-
پایداری
ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
-
پیاده سازی
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
ت
-
تحلیل ممیزی
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
تسهیم دانش و اطلاعات
مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب وکار شرکت های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
-
تصویر برند
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
-
تعالی H3SE
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
تعالی پایدار
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
توانمندسازی کارکنان
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
-
توانمندسازهای مدیریت دانش
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
-
توسعه پایدار
ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
ر
-
رشد شرکتها
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
-
روابط علی
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
روش دلفای
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
-
روششناسی سیستمهای نرم
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
-
رویکرد پایدار
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
-
رویکرد چابک
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
-
رویکرد سبز
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
-
رویکرد ناب
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
ز
-
زنجیره تأمین پایدار
ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
س
-
سیستمهای پویا
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
سنجش عملکرد
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
سودآوری مشتری برای سازمان
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
ش
-
شرکت های کوچک و متوسط
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
ص
-
صنعت بانکداری
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
-
صنعت نوشیدنی
چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 135-153]
ظ
-
ظرفیتهای بازاریابی
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهرهگیری از ظرفیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
ع
-
عملکرد سازمان
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهرهگیری از ظرفیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
-
عملکرد مالی مبتنی بر ارزش
ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
-
عملکرد مالی مبتنی بر حسابداری
ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
-
عوامل سازمانی
طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
-
عوامل فردی
طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
-
عوامل نهادی
طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
ف
-
فرا ترکیب
ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
-
فرایند مدیریت دانش
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 3-3]
-
فنون تصمیم گیری چند معیاره
ارزیابی عملکرد مالی شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 53-71]
ق
-
قابلیت های اعتمادساز
مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب وکار شرکت های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
-
قابلیت های پویا
مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب وکار شرکت های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
-
قابلیت های عملیاتی
مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب وکار شرکت های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
ک
-
کارآفرینی دانشگاهی
طراحی و تبیین مدل جامع کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 73-90]
-
کارت امتیازی متوازن
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 1-1]
-
کیفیت خدمات
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
م
-
مبناهای بخش بندی
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 5-5]
-
مدیریت زنجیره تأمین
یکپارچه سازی رویکردهای مدیریت زنجیره تامین در قالب زنجیره تامین لارج با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در شرکت سایپا [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 113-134]
-
مدیریت زنجیره تأمین
ارائه مدلی برای ارزیابی پایداری زنجیره تأمین با رویکرد فراترکیب [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 91-112]
-
مدل پویا
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
ن
-
نمودار انباشت و جریان
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
-
نمودار علت و معلولی
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 6-6]
و
-
وفاداری مشتری
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 13-32]
ه
-
هزینه های مبادله
مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب وکار شرکت های مشاوره مدیریت [دوره 7، شماره 14، 1394، صفحه 33-51]
-
هوش سازمانی
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهرهگیری از ظرفیتهای بازاریابی [دوره 7، شماره 13، 1394، صفحه 2-2]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد