نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل طراحی مدل تحول استراتژیک در سازمانهای سلسله مراتبی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 67-95]
  • آقاجانی افروزی، علی اکبر تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی در کسب و کارهای خانوادگی و غیر خانوادگی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 97-122]

ا

  • احمدپور داریانی، محمود تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی در کسب و کارهای خانوادگی و غیر خانوادگی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 97-122]
  • اخوان صراف، احمد رضا تحلیل تاثیر سکوت سازمانی بر اثربخشی کار گروهی با نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری اصفهان) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 37-59]
  • اسلامیان، موسی طراحی و تبیین مدل شایستگی مدیران ارشد بانک های دولتی با تاکید بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 61-87]
  • اسماعیلی سالومحله، فرزاد طراحی مدل تحول استراتژیک در سازمانهای سلسله مراتبی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 67-95]
  • اعرابی، سید محمد فراتحلیل عوامل موثر بر انتخاب الگوی کلان ساختاری در اتحادهای استراتژیک [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 89-119]
  • افشارکاظمی، محمدعلی بکارگیری شبکه‌های عصبی مصنوعی و سیستم استنتاج فازی Falcon برای طراحی مدل کسب‌وکار مبتنی بر اینترنت اشیاء در حوزه پزشکی ازراه دور [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 13-37]
  • امیدوار، معصومه بکارگیری شبکه‌های عصبی مصنوعی و سیستم استنتاج فازی Falcon برای طراحی مدل کسب‌وکار مبتنی بر اینترنت اشیاء در حوزه پزشکی ازراه دور [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 13-37]
  • انوشیروانی، فرزانه بررسی رابطه بین قدرت مدیر عامل و ارزش شرکت با نقش تعاملی رقابت بازار و حاکمیت شرکتی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 147-173]

ب

  • برزگر، قدرت اله تاثیر استراتژی های تجاری بر افشای فعالیت های تحقیق و توسعه شرکت ها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 121-145]

ت

  • تنهایی، محمد حسن تحلیل تاثیر سکوت سازمانی بر اثربخشی کار گروهی با نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری اصفهان) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 37-59]

ث

  • ثریایی، علی بررسی و خوشه‌بندی مشتریان، بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 175-198]

ج

  • جلالی، سید حسین فراتحلیل عوامل موثر بر انتخاب الگوی کلان ساختاری در اتحادهای استراتژیک [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 89-119]

ح

  • حیدری، علی فراتحلیل عوامل موثر بر انتخاب الگوی کلان ساختاری در اتحادهای استراتژیک [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 89-119]
  • حسنقلی پور، طهمورث فراتحلیل عوامل موثر بر انتخاب الگوی کلان ساختاری در اتحادهای استراتژیک [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 89-119]

خ

  • خاتمی فیروزآبادی، سید محمد علی ارائه یک مدل برنامه‌ریزی عدد صحیح صفر یا یک به منظور رفع پدیده تغییر در رتبه‌های گزینه‌های تصمیم‌گیری [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 13-36]
  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی مدل تحول استراتژیک در سازمانهای سلسله مراتبی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 67-95]
  • خواجه، فاطمه ارائه یک مدل براساس نقشه شناختی فازی جهت تحلیل عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری ترمینال کانتینری ( مورد مطالعه: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 147-170]

د

  • دانایی فرد، حسن ابهام هدف و بدبینی سازمانی در بخش دولتی: آیا برداشت از سیاست سازمانی متغیر اثرگذاری است؟ [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 171-192]
  • دلخواه، جلیل ابهام هدف و بدبینی سازمانی در بخش دولتی: آیا برداشت از سیاست سازمانی متغیر اثرگذاری است؟ [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 171-192]

س

  • ساعدی، رحمان بررسی رابطه بین قدرت مدیر عامل و ارزش شرکت با نقش تعاملی رقابت بازار و حاکمیت شرکتی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 147-173]

ش

  • شاهبندرزاده، حمید ارائه یک مدل براساس نقشه شناختی فازی جهت تحلیل عوامل اثرگذار بر رضایت مشتری ترمینال کانتینری ( مورد مطالعه: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 147-170]
  • شعار، مریم بکارگیری شبکه‌های عصبی مصنوعی و سیستم استنتاج فازی Falcon برای طراحی مدل کسب‌وکار مبتنی بر اینترنت اشیاء در حوزه پزشکی ازراه دور [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 13-37]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم مفهوم‌پردازی مدل بومی خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 39-66]

ط

  • طلوعی، عباس بکارگیری شبکه‌های عصبی مصنوعی و سیستم استنتاج فازی Falcon برای طراحی مدل کسب‌وکار مبتنی بر اینترنت اشیاء در حوزه پزشکی ازراه دور [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 13-37]

ف

  • فولادی سوادکوهی، فاطمه تاثیر استراتژی های تجاری بر افشای فعالیت های تحقیق و توسعه شرکت ها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 121-145]

ق

  • قاسم‌نیا عربی، نرجس طراحی سیستم خبره فازی برای تحلیل شکست‌های فرایند خرید در بیمارستان‌ بوعلی ساری [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 123-146]
  • قلی پور، رحمت اله طراحی و تبیین مدل شایستگی مدیران ارشد بانک های دولتی با تاکید بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 61-87]
  • قنبری، راضیه ابهام هدف و بدبینی سازمانی در بخش دولتی: آیا برداشت از سیاست سازمانی متغیر اثرگذاری است؟ [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 171-192]

ک

  • کردنائیج، اسداله طراحی مدل تحول استراتژیک در سازمانهای سلسله مراتبی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 67-95]

م

  • متوسلی، محمود تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی در کسب و کارهای خانوادگی و غیر خانوادگی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 97-122]
  • مهرپویافر، ندا تاثیر استراتژی های تجاری بر افشای فعالیت های تحقیق و توسعه شرکت ها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 121-145]

ن

  • نصر اصفهانی، علی تحلیل تاثیر سکوت سازمانی بر اثربخشی کار گروهی با نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری اصفهان) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 37-59]
  • نیلی پور طباطبایی، سید اکبر تحلیل تاثیر سکوت سازمانی بر اثربخشی کار گروهی با نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری اصفهان) [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 37-59]

و

  • ولی پور خطیر، دکترمحمد طراحی سیستم خبره فازی برای تحلیل شکست‌های فرایند خرید در بیمارستان‌ بوعلی ساری [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 123-146]

ه

  • هدایتی، علی مفهوم‌پردازی مدل بومی خط‌مشی‌گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 39-66]
  • همتیان، هادی طراحی و تبیین مدل شایستگی مدیران ارشد بانک های دولتی با تاکید بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 61-87]

ی

  • یدالهی فارسی، جهانگیر تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی در کسب و کارهای خانوادگی و غیر خانوادگی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 97-122]
  • یعقوبی، سوسن تاثیر استراتژی های تجاری بر افشای فعالیت های تحقیق و توسعه شرکت ها [دوره 10، شماره 19، 1397، صفحه 121-145]
  • یوسفی زاد، امیر بررسی و خوشه‌بندی مشتریان، بر اساس مدل RFM و طراحی الگویی برای ارائه خدمات به مشتریان کلیدی [دوره 10، شماره 20، 1397، صفحه 175-198]