دوره و شماره: دوره 15، شماره 30، بهمن 1402 

مدیریت تولید و عملیات (برنامه‌­ریزی تولید، چابکی، پایداری، ناب، سبز، برون­‌سپاری، زنجیره تأمین، زنجیره ارزش، کیفیت، بهره وری، صنعت چهار و ابعاد آن، . . .)

بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی

صفحه 7-37

10.22080/jem.2023.19285.3273

هادی اسماعیلی آهنگرکلایی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ محمد ولیپور خطیر؛ ایرج مهدوی


مدیریت و سازمان(اخلاق و مسئولیت اجتماعی، رهبری و تحول سازمانی، عملکرد سازمانی، ریسک، مدیریت منابع سازمانی، سطوح تحلیل سازمانی، بلوغ سازمانی، آسیب­‌شناسی سازمانی، نظام اداری، . . . )

واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب

صفحه 7-27

10.22080/jem.2023.24202.3795

مریم محمدعلیزاده؛ محمد جواد تقی پوریان؛ بهزاد فرخ سرشت


فناوری(سیستم اطلاعاتی مدیریت، مدیریت دانش، برون سپاری، سیاستگذاری فناوری، انتقال فناوری، اکوسیستم فناوری، تجاری‌سازی فناوری، فناوری‌های پیشرفته، . . . )

طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه

صفحه 30-66

10.22080/jem.2023.22384.3629

محمدصادق موحدی فر؛ مریم تقوایی یزدی؛ محمد صالحی


مدیریت و سازمان(اخلاق و مسئولیت اجتماعی، رهبری و تحول سازمانی، عملکرد سازمانی، ریسک، مدیریت منابع سازمانی، سطوح تحلیل سازمانی، بلوغ سازمانی، آسیب­‌شناسی سازمانی، نظام اداری، . . . )

مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری

صفحه 67-98

10.22080/jem.2023.22574.3668

پروانه گلرد؛ علی اصغر احمدی؛ سراج الدین محبی


مدیریت کارآفرینی( مدیریت کسب­‌وکار، فرایندهای کسب­‌وکار، سیاست‌های کارآفرینانه، کارآفرینی سازمانی، اکوسیستم کارآفرینی، فضای کسب­‌وکار، مدل‌های کسب­‌وکار، چرخه حیات کسب و کارها، . . . )

شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی

صفحه 99-124

10.22080/jem.2024.22693.3671

شهاب دادگرنژاد؛ جهانگیر یداللهی فارسی


مدیریت استراتژیک (برنامه­‌ها، تحلیل‌های استراتژیکی تولید، استراتژی‌های بازاریابی و مدیریت بازار، کسب­وکار، سرمایه گذاری، منابع انسانی، مالی، رقابت، . . . )

بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف)

صفحه 125-164

10.22080/jem.2023.22736.3677

غزاله مقاره عابد؛ کامبیز حیدرزاده؛ یزدان منصوریان؛ محسن خون سیاوش


مرزهای نوظهور دانش در حوزه مدیریت اجرایی.

ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی)

صفحه 165-196

10.22080/jem.2023.23155.3716

سهراب صفری؛ مریم تقوایی یزدی؛ رضا یوسفی سعیدآبادی


مدیریت و سازمان(اخلاق و مسئولیت اجتماعی، رهبری و تحول سازمانی، عملکرد سازمانی، ریسک، مدیریت منابع سازمانی، سطوح تحلیل سازمانی، بلوغ سازمانی، آسیب­‌شناسی سازمانی، نظام اداری، . . . )

چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی

صفحه 197-219

10.22080/jem.2024.23359.3725

هانیه آرزمجو؛ حمیدرضا پیرمراد


مدیریت استراتژیک (برنامه­‌ها، تحلیل‌های استراتژیکی تولید، استراتژی‌های بازاریابی و مدیریت بازار، کسب­وکار، سرمایه گذاری، منابع انسانی، مالی، رقابت، . . . )

مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه

صفحه 247-276

10.22080/jem.2024.23495.3740

هانیه فتحی؛ محسن نظری؛ محمد رحیم اسفیدانی


واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران

صفحه 277-310

10.22080/jem.2024.23538.3745

زهرا قندهاری؛ محمد رضا کریمی علویجه؛ عبدالرضا میری؛ کامبیز حیدرزاده


مدیریت تولید و عملیات (برنامه‌­ریزی تولید، چابکی، پایداری، ناب، سبز، برون­‌سپاری، زنجیره تأمین، زنجیره ارزش، کیفیت، بهره وری، صنعت چهار و ابعاد آن، . . .)

آینده‌پژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی

صفحه 311-333

10.22080/jem.2024.23655.3754

اسماعیل مزروعی نصرابادی


مدیریت و سازمان(اخلاق و مسئولیت اجتماعی، رهبری و تحول سازمانی، عملکرد سازمانی، ریسک، مدیریت منابع سازمانی، سطوح تحلیل سازمانی، بلوغ سازمانی، آسیب­‌شناسی سازمانی، نظام اداری، . . . )

تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران)

صفحه 335-359

10.22080/jem.2023.23923.3772

مرتضی موقر؛ محسن علیزاده ثانی؛ زینب اندواری سورک


مدیریت کارآفرینی( مدیریت کسب­‌وکار، فرایندهای کسب­‌وکار، سیاست‌های کارآفرینانه، کارآفرینی سازمانی، اکوسیستم کارآفرینی، فضای کسب­‌وکار، مدل‌های کسب­‌وکار، چرخه حیات کسب و کارها، . . . )

تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی

صفحه 361-385

10.22080/jem.2024.24365.3809

محمدرضا حمیدی زاده؛ یعقوب ولی پور شب خانه؛ شیوا دادبه