آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی مدیریت از منظر امام علی (ع) در سیاست ها و تدابیر اجتماعی [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 57-72]
-
آموزش
پیمایشی پیرامون تأثیر دورههای آموزشی فن آوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان(مطالعهی موردی:مؤسسهی عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی) [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 13-38]
ا
-
ابعاد کیفیت خدمات
بررسی تطبیقی کیفیت خدمات بانکداری دولتی و بانکداری خصوصی [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 125-146]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی نه طرح برای ارزیابی عملکرد گروه آموزشی مدیریت در دانشگاه های دولتی کشور [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 101-124]
-
ارزش همگانی و مدیریت کیفیت
عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد سازمانهای بخش دولتی ایران [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 77-100]
-
اعضای هیأت علمی
بررسی رابطه بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 59-76]
-
ایلام
بررسی نگرش اعضا و مدیران تعاونی های مصرف نسبت به عوامل مؤثر بر ارتقای بهره وری(مورد مطالعه: تعاونی های مصرف استان ایلام) [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 97-118]
-
امام علی (ع)
آسیبشناسی مدیریت از منظر امام علی (ع) در سیاست ها و تدابیر اجتماعی [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 57-72]
ب
-
بانکداری خصوصی
بررسی تطبیقی کیفیت خدمات بانکداری دولتی و بانکداری خصوصی [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 125-146]
-
بانکداری دولتی
بررسی تطبیقی کیفیت خدمات بانکداری دولتی و بانکداری خصوصی [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 125-146]
-
بهبود سازمانی
عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد سازمانهای بخش دولتی ایران [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 77-100]
ت
-
تحلیل پوششی داده ها
طراحی نه طرح برای ارزیابی عملکرد گروه آموزشی مدیریت در دانشگاه های دولتی کشور [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 101-124]
-
تدابیر اجتماعی
آسیبشناسی مدیریت از منظر امام علی (ع) در سیاست ها و تدابیر اجتماعی [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 57-72]
-
ترک خدمت
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برحفظ و نگهداشت کارکنان متخصص سازمان ساصد [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 37-56]
-
تعهد سازمانی
رابطه بین انگاشت قدرت و سیاست شناسی سازمانی با تعهد و عملکرد کارکنان [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 73-96]
ح
-
حفظ ونگهداشت
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برحفظ و نگهداشت کارکنان متخصص سازمان ساصد [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 37-56]
د
-
دانشگاه
بررسی رابطه بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 59-76]
-
دستگاه خودپرداز
بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 39-58]
-
دورههای ICDL
پیمایشی پیرامون تأثیر دورههای آموزشی فن آوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان(مطالعهی موردی:مؤسسهی عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی) [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 13-38]
ر
-
رضایت مشتری
بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 39-58]
-
رفتارهای سیاسی
رابطه بین انگاشت قدرت و سیاست شناسی سازمانی با تعهد و عملکرد کارکنان [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 73-96]
س
-
سازمان فرهنگ ساز
روش مطالعه ی سازمان های فرهنگ ساز مطالعهی موردی سازمان های جمهوری اسلامی ایران [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 13-36]
-
سیاست
آسیبشناسی مدیریت از منظر امام علی (ع) در سیاست ها و تدابیر اجتماعی [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 57-72]
-
سیاست شناسی سازمانی
رابطه بین انگاشت قدرت و سیاست شناسی سازمانی با تعهد و عملکرد کارکنان [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 73-96]
-
سنجش عملکرد
عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد سازمانهای بخش دولتی ایران [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 77-100]
ع
-
عملکرد
پیمایشی پیرامون تأثیر دورههای آموزشی فن آوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان(مطالعهی موردی:مؤسسهی عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی) [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 13-38]
-
عملکرد
بررسی رابطه بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 59-76]
-
عملکرد
رابطه بین انگاشت قدرت و سیاست شناسی سازمانی با تعهد و عملکرد کارکنان [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 73-96]
-
عناصر فرهنگ
روش مطالعه ی سازمان های فرهنگ ساز مطالعهی موردی سازمان های جمهوری اسلامی ایران [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 13-36]
ف
-
فرایند مدیریت دانش
بررسی رابطه بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 59-76]
-
فرهنگ
روش مطالعه ی سازمان های فرهنگ ساز مطالعهی موردی سازمان های جمهوری اسلامی ایران [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 13-36]
-
فن آوری اطلاعات
پیمایشی پیرامون تأثیر دورههای آموزشی فن آوری اطلاعات بر بهبود عملکرد کارکنان(مطالعهی موردی:مؤسسهی عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی) [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 13-38]
ق
-
قدرت
رابطه بین انگاشت قدرت و سیاست شناسی سازمانی با تعهد و عملکرد کارکنان [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 73-96]
ک
-
کارایی
طراحی نه طرح برای ارزیابی عملکرد گروه آموزشی مدیریت در دانشگاه های دولتی کشور [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 101-124]
-
کیفیت خدمات
بررسی تطبیقی کیفیت خدمات بانکداری دولتی و بانکداری خصوصی [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 125-146]
-
کیفیت خدمات بانکی
بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانک ها [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 39-58]
م
-
مدیریت سالم
آسیبشناسی مدیریت از منظر امام علی (ع) در سیاست ها و تدابیر اجتماعی [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 57-72]
-
مدل های خروج خدمت
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برحفظ و نگهداشت کارکنان متخصص سازمان ساصد [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 37-56]
-
منابی انسانی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برحفظ و نگهداشت کارکنان متخصص سازمان ساصد [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 37-56]
-
موجودیت های فرهنگی
روش مطالعه ی سازمان های فرهنگ ساز مطالعهی موردی سازمان های جمهوری اسلامی ایران [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 13-36]
ن
-
نمایشگاه
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی ( صادراتی ) [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 119-138]
-
نمایشگاههای اختصاصی
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی ( صادراتی ) [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 119-138]
-
نمایشگاههای اکسپو
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی ( صادراتی ) [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 119-138]
-
نمایشگاههای تخصصی
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی ( صادراتی ) [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 119-138]
-
نمایشگاههای عمومی
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی ( صادراتی ) [8.1، شماره 29، 1387، صفحه 119-138]
ی
-
یادگیری سازمانی
عوامل مؤثر بر ارتقای عملکرد سازمانهای بخش دولتی ایران [8.1، شماره 31، 1387، صفحه 77-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد