آ
-
آقاجانی کاسه گر، دکتر حسنعلی
شناسایی معیارهای کلیدی عملکرد و ارزیابی شبکه تأمین حلقه بسته سبز با رویکرد DANP فازی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 221-253]
-
آئینی، محمدامین
فشار نهادی و عملکرد پایدار شرکتهای صنعتی و تولیدی: تحلیل نقش میانجی یادگیری استراتژیک (مطالعه موردی؛ شهرک صنعتی کرمانشاه) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 165-188]
ا
-
احمدی الوار، زهرا
پیشایندها و پیامدهای اسکیزوفرنی برند (مورد مطالعه: صنعت خودرو کشور) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 29-58]
-
اخوان فر، امیر
مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسبوکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانهای [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 80-96]
-
اردلان، محمدرضا
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه دی ان ای سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 7-130]
-
اسماعیلی، علی
عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفهای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفهای استان مازندران). [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 115-137]
-
انصاری، آذرنوش
ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 233-247]
-
انصاری، مژده
تبیین مولفه های رفتاری تاثیرگذار بر روش شناسی های تحقیق در عملیات با استفاده از رویکرد تحلیل جامع ریخت شناسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 279-304]
-
انوری، علیرضا
طراحی الگوی یکپارچه اختلالات-ریسک مالی در زنجیره تامین ناب با رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
ب
-
باقرزاده، محمدرضا
ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 143-165]
-
بالویی جامخانه، عزت الله
ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 143-165]
-
بستام، هادی
طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرفکننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 75-97]
پ
-
پویا، علیرضا
طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرفکننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 75-97]
ث
-
ثقفی، فاطمه
ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 125-141]
ج
-
جعفری، میثم
خود برتربینی روانشناختی و ارتقاپذیری کارکنان: تحلیل نقش میانجی شبکه سازی سیاسی ( مورد مطالعه: شرکت لیزینگ صنعت و معدن ) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-28]
ح
-
حاجی پور، ابراهیم
فشار نهادی و عملکرد پایدار شرکتهای صنعتی و تولیدی: تحلیل نقش میانجی یادگیری استراتژیک (مطالعه موردی؛ شهرک صنعتی کرمانشاه) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 165-188]
-
حسنی، محمد
بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 167-191]
-
حسین زاده، علی
طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرفکننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 75-97]
-
حسین زاده، مهناز
تبیین مولفه های رفتاری تاثیرگذار بر روش شناسی های تحقیق در عملیات با استفاده از رویکرد تحلیل جامع ریخت شناسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 279-304]
-
حسینی نیا، غلامحسین
نگاشت مفهومی رفتار کارآفرینانه کارکنان در سازمان های دولتی (رویکرد علم سنجی) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 193-220]
-
حسن نژاد، حجت
بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 167-191]
د
-
داوری، علی
نگاشت مفهومی رفتار کارآفرینانه کارکنان در سازمان های دولتی (رویکرد علم سنجی) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 193-220]
-
دل انگیزان، سهراب
ارائه چارچوب اندازه گیری سازه بازارپذیری به عنوان عاملی مهم از زیست بوم تجاری سازی نانوفناوری: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 53-73]
ر
-
رعیتی دماوندی، مرتضی
ارائه مدل ترکیبی مدیریت ریسک تغییرات در پروژههای طرح و ساخت توام EC در طرح های اجرایی حوزه صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-231]
-
روح الامینی، مهدی
شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثر بر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 99-123]
-
رونقی، محمدحسین
ارزیابی آمادگی دانشگاه هوشمند تحت فناوری های تحول آفرین [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 59-79]
ز
-
زاهدی، حمید
ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 255-278]
-
زمانی، محمود
ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 125-141]
-
زیودار، مهدی
عوامل مؤثر برشکلگیری رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 138-163]
س
-
سامری، مریم
بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 167-191]
-
سپهوند، رضا
خود برتربینی روانشناختی و ارتقاپذیری کارکنان: تحلیل نقش میانجی شبکه سازی سیاسی ( مورد مطالعه: شرکت لیزینگ صنعت و معدن ) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-28]
-
سیدعامری، میرحسن
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی داراییهای نامشهود با تاکید بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 97-113]
-
سید نقوی، میر علی
بررسی عوامل تاثیر گذار شبکه اجتماعی بر توسعه کارآفرینی کسب کارهای خانگی بامیانجی ویژگیهای شبکه اجتماعی (شواهدی از صنایع غذایی) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 189-208]
-
سعیدی، پرویز
مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسبوکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانهای [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 80-96]
ش
-
شاه بابایی، علی
مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسبوکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانهای [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 80-96]
-
شاهین، آرش
ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 233-247]
-
شجاعی، حمیرا
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی داراییهای نامشهود با تاکید بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 97-113]
-
شریفی پور، عباس
طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرفکننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 75-97]
ص
-
صادقی مقدم، محمدرضا
ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 125-141]
-
صالحی عمران، ابراهیم
عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفهای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفهای استان مازندران). [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 115-137]
-
صفایی قادیکلایی، عبدالحمید
عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفهای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفهای استان مازندران). [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 115-137]
-
صفایی کنجین، منیژه
بررسی عوامل تاثیر گذار شبکه اجتماعی بر توسعه کارآفرینی کسب کارهای خانگی بامیانجی ویژگیهای شبکه اجتماعی (شواهدی از صنایع غذایی) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 189-208]
-
صنایعی، علی
ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 233-247]
ط
-
طالب پور، مهدی
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی داراییهای نامشهود با تاکید بر ارزش ویژه برند باشگاههای لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 97-113]
-
طبری، مجتبی
ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 143-165]
ع
-
عباسی، حمیدرضا
نگاشت مفهومی رفتار کارآفرینانه کارکنان در سازمان های دولتی (رویکرد علم سنجی) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 193-220]
-
عباسیان، عزت الله
تبیین مولفه های رفتاری تاثیرگذار بر روش شناسی های تحقیق در عملیات با استفاده از رویکرد تحلیل جامع ریخت شناسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 279-304]
-
عرفانی زاده، فریبرز
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه دی ان ای سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 7-130]
غ
-
غلامپور، سیروس
ارائه مدل ترکیبی مدیریت ریسک تغییرات در پروژههای طرح و ساخت توام EC در طرح های اجرایی حوزه صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-231]
ف
-
فدایی فتح آبادی، فرشید
ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 233-247]
-
فصیح، الهام
شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثر بر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 99-123]
-
فیض، داود
پیشایندها و پیامدهای اسکیزوفرنی برند (مورد مطالعه: صنعت خودرو کشور) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 29-58]
-
فیضی، کامران
ارزیابی آمادگی دانشگاه هوشمند تحت فناوری های تحول آفرین [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 59-79]
ق
-
قلی پور، شهربانو
شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثر بر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 99-123]
-
قلی پور کنعانی، یوسف
ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 255-278]
-
قهرمانی، سمانه
خود برتربینی روانشناختی و ارتقاپذیری کارکنان: تحلیل نقش میانجی شبکه سازی سیاسی ( مورد مطالعه: شرکت لیزینگ صنعت و معدن ) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-28]
ک
-
کاباران زاده قدیم، محمدرضا
شناسایی معیارهای کلیدی عملکرد و ارزیابی شبکه تأمین حلقه بسته سبز با رویکرد DANP فازی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 221-253]
-
کاملی، محمد جواد
بررسی عوامل تاثیر گذار شبکه اجتماعی بر توسعه کارآفرینی کسب کارهای خانگی بامیانجی ویژگیهای شبکه اجتماعی (شواهدی از صنایع غذایی) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 189-208]
-
کیهان، جواد
بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 167-191]
م
-
متانی، مهرداد
ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 255-278]
-
مخلص آبادی، شهرام
شناسایی معیارهای کلیدی عملکرد و ارزیابی شبکه تأمین حلقه بسته سبز با رویکرد DANP فازی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 221-253]
-
مدهوشی، مهرداد
عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفهای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفهای استان مازندران). [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 115-137]
-
مقیمی، روح الله
طراحی الگوی یکپارچه اختلالات-ریسک مالی در زنجیره تامین ناب با رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
-
ملا علی زاده، صابر
طراحی الگوی یکپارچه اختلالات-ریسک مالی در زنجیره تامین ناب با رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
-
منطقی، منوچهر
ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 125-141]
-
مهرآرا، اسدالله
ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 255-278]
-
مهرگان، محمدرضا
تبیین مولفه های رفتاری تاثیرگذار بر روش شناسی های تحقیق در عملیات با استفاده از رویکرد تحلیل جامع ریخت شناسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 279-304]
-
موحدی، محمد مهدی
شناسایی معیارهای کلیدی عملکرد و ارزیابی شبکه تأمین حلقه بسته سبز با رویکرد DANP فازی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 221-253]
-
موسی زاده، مهدی
ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 143-165]
ن
-
نادری، نادر
ارائه چارچوب اندازه گیری سازه بازارپذیری به عنوان عاملی مهم از زیست بوم تجاری سازی نانوفناوری: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 53-73]
-
نیازآذز، مرضیه
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه دی ان ای سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 7-130]
-
نیایش نیا، پیمان
ارائه مدل ترکیبی مدیریت ریسک تغییرات در پروژههای طرح و ساخت توام EC در طرح های اجرایی حوزه صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-231]
-
نژاحسین، سیدحمزه
ارائه چارچوب اندازه گیری سازه بازارپذیری به عنوان عاملی مهم از زیست بوم تجاری سازی نانوفناوری: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 53-73]
و
-
واعظی، حکیمه
عوامل مؤثر برشکلگیری رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 138-163]
-
ولیزاده، ثمین
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 249-269]
ه
-
هنرمند عظیمی، مرتضی
شناسایی و سطحبندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 249-269]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد