نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجانی کاسه گر، دکتر حسنعلی شناسایی معیار‌‌های کلیدی عملکرد و ارزیابی شبکه تأمین حلقه بسته سبز با رویکرد DANP فازی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 221-253]
  • آئینی، محمدامین فشار نهادی و عملکرد پایدار شرکت‌های صنعتی و تولیدی: تحلیل نقش میانجی یادگیری استراتژیک (مطالعه موردی؛ شهرک صنعتی کرمانشاه) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 165-188]

ا

  • احمدی الوار، زهرا پیشایندها و پیامدهای اسکیزوفرنی برند (مورد مطالعه: صنعت خودرو کشور) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 29-58]
  • اخوان فر، امیر مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌وکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانه‌ای [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 80-96]
  • اردلان، محمدرضا طراحی و اعتباریابی پرسشنامه دی ان ای سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 7-130]
  • اسماعیلی، علی عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفه‌ای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران). [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 115-137]
  • انصاری، آذرنوش ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 233-247]
  • انصاری، مژده تبیین مولفه های رفتاری تاثیرگذار بر روش شناسی های تحقیق در عملیات با استفاده از رویکرد تحلیل جامع ریخت شناسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 279-304]
  • انوری، علیرضا طراحی الگوی یکپارچه اختلالات-ریسک مالی در زنجیره تامین ناب با رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]

ب

  • باقرزاده، محمدرضا ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 143-165]
  • بالویی جامخانه، عزت الله ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 143-165]
  • بستام، هادی طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 75-97]

پ

  • پویا، علیرضا طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 75-97]

ث

  • ثقفی، فاطمه ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 125-141]

ج

  • جعفری، میثم خود برتربینی روانشناختی و ارتقاپذیری کارکنان: تحلیل نقش میانجی شبکه سازی سیاسی ( مورد مطالعه: شرکت لیزینگ صنعت و معدن ) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-28]

ح

  • حاجی پور، ابراهیم فشار نهادی و عملکرد پایدار شرکت‌های صنعتی و تولیدی: تحلیل نقش میانجی یادگیری استراتژیک (مطالعه موردی؛ شهرک صنعتی کرمانشاه) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 165-188]
  • حسنی، محمد بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 167-191]
  • حسین زاده، علی طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 75-97]
  • حسین زاده، مهناز تبیین مولفه های رفتاری تاثیرگذار بر روش شناسی های تحقیق در عملیات با استفاده از رویکرد تحلیل جامع ریخت شناسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 279-304]
  • حسینی نیا، غلامحسین نگاشت مفهومی رفتار کارآفرینانه کارکنان در سازمان های دولتی (رویکرد علم سنجی) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 193-220]
  • حسن نژاد، حجت بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 167-191]

د

  • داوری، علی نگاشت مفهومی رفتار کارآفرینانه کارکنان در سازمان های دولتی (رویکرد علم سنجی) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 193-220]
  • دل انگیزان، سهراب ارائه چارچوب اندازه گیری سازه بازارپذیری به عنوان عاملی مهم از زیست بوم تجاری سازی نانوفناوری: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 53-73]

ر

  • رعیتی دماوندی، مرتضی ارائه مدل ترکیبی مدیریت ریسک تغییرات در پروژه‌های طرح و ساخت توام EC در طرح های اجرایی حوزه صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-231]
  • روح الامینی، مهدی شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثر بر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 99-123]
  • رونقی، محمدحسین ارزیابی آمادگی دانشگاه هوشمند تحت فناوری های تحول آفرین [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 59-79]

ز

  • زاهدی، حمید ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 255-278]
  • زمانی، محمود ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 125-141]
  • زیودار، مهدی عوامل مؤثر برشکل‌گیری رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 138-163]

س

  • سامری، مریم بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 167-191]
  • سپهوند، رضا خود برتربینی روانشناختی و ارتقاپذیری کارکنان: تحلیل نقش میانجی شبکه سازی سیاسی ( مورد مطالعه: شرکت لیزینگ صنعت و معدن ) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-28]
  • سیدعامری، میرحسن طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی دارایی‌های نامشهود با تاکید بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 97-113]
  • سید نقوی، میر علی بررسی عوامل تاثیر گذار شبکه اجتماعی بر توسعه کارآفرینی کسب کارهای خانگی بامیانجی ویژگیهای شبکه اجتماعی (شواهدی از صنایع غذایی) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 189-208]
  • سعیدی، پرویز مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌وکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانه‌ای [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 80-96]

ش

  • شاه بابایی، علی مدل جامع عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌وکارهای پوشاک ایران با رویکرد نقش هنرمندان رسانه‌ای [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 80-96]
  • شاهین، آرش ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 233-247]
  • شجاعی، حمیرا طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی دارایی‌های نامشهود با تاکید بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 97-113]
  • شریفی پور، عباس طراحی و تبیین مدل جامع خریدآنی مشتریان مبتنی بر رویکرد رفتار مصرف‌کننده در فروشگاه های زنجیره ای شهر مشهد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 75-97]

ص

  • صادقی مقدم، محمدرضا ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 125-141]
  • صالحی عمران، ابراهیم عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفه‌ای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران). [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 115-137]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفه‌ای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران). [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 115-137]
  • صفایی کنجین، منیژه بررسی عوامل تاثیر گذار شبکه اجتماعی بر توسعه کارآفرینی کسب کارهای خانگی بامیانجی ویژگیهای شبکه اجتماعی (شواهدی از صنایع غذایی) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 189-208]
  • صنایعی، علی ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 233-247]

ط

  • طالب پور، مهدی طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی دارایی‌های نامشهود با تاکید بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 97-113]
  • طبری، مجتبی ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 143-165]

ع

  • عباسی، حمیدرضا نگاشت مفهومی رفتار کارآفرینانه کارکنان در سازمان های دولتی (رویکرد علم سنجی) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 193-220]
  • عباسیان، عزت الله تبیین مولفه های رفتاری تاثیرگذار بر روش شناسی های تحقیق در عملیات با استفاده از رویکرد تحلیل جامع ریخت شناسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 279-304]
  • عرفانی زاده، فریبرز طراحی و اعتباریابی پرسشنامه دی ان ای سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 7-130]

غ

  • غلامپور، سیروس ارائه مدل ترکیبی مدیریت ریسک تغییرات در پروژه‌های طرح و ساخت توام EC در طرح های اجرایی حوزه صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-231]

ف

  • فدایی فتح آبادی، فرشید ارائه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت جرثقیل ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 233-247]
  • فصیح، الهام شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثر بر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 99-123]
  • فیض، داود پیشایندها و پیامدهای اسکیزوفرنی برند (مورد مطالعه: صنعت خودرو کشور) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 29-58]
  • فیضی، کامران ارزیابی آمادگی دانشگاه هوشمند تحت فناوری های تحول آفرین [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 59-79]

ق

  • قلی پور، شهربانو شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثر بر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 99-123]
  • قلی پور کنعانی، یوسف ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 255-278]
  • قهرمانی، سمانه خود برتربینی روانشناختی و ارتقاپذیری کارکنان: تحلیل نقش میانجی شبکه سازی سیاسی ( مورد مطالعه: شرکت لیزینگ صنعت و معدن ) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-28]

ک

  • کاباران زاده قدیم، محمدرضا شناسایی معیار‌‌های کلیدی عملکرد و ارزیابی شبکه تأمین حلقه بسته سبز با رویکرد DANP فازی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 221-253]
  • کاملی، محمد جواد بررسی عوامل تاثیر گذار شبکه اجتماعی بر توسعه کارآفرینی کسب کارهای خانگی بامیانجی ویژگیهای شبکه اجتماعی (شواهدی از صنایع غذایی) [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 189-208]
  • کیهان، جواد بررسی رابطه کارتیمی ویادگیری سازمانی باتعالی سازمانی: باآزمون نقش میانجی اخلاق حرفه ای وچابکی سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 167-191]

م

  • متانی، مهرداد ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 255-278]
  • مخلص آبادی، شهرام شناسایی معیار‌‌های کلیدی عملکرد و ارزیابی شبکه تأمین حلقه بسته سبز با رویکرد DANP فازی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 221-253]
  • مدهوشی، مهرداد عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفه‌ای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران). [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 115-137]
  • مقیمی، روح الله طراحی الگوی یکپارچه اختلالات-ریسک مالی در زنجیره تامین ناب با رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
  • ملا علی زاده، صابر طراحی الگوی یکپارچه اختلالات-ریسک مالی در زنجیره تامین ناب با رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
  • منطقی، منوچهر ارائه مدل یکپارچه سازی شرکاء در فرآیند توسعه محصولات جدید مبتنی بر پلتفرم در صنعت فضایی ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 125-141]
  • مهرآرا، اسدالله ارائه مدل مدیریت تغییر در صنعت خودروسازی با استفاده از تکنیک آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 255-278]
  • مهرگان، محمدرضا تبیین مولفه های رفتاری تاثیرگذار بر روش شناسی های تحقیق در عملیات با استفاده از رویکرد تحلیل جامع ریخت شناسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 279-304]
  • موحدی، محمد مهدی شناسایی معیار‌‌های کلیدی عملکرد و ارزیابی شبکه تأمین حلقه بسته سبز با رویکرد DANP فازی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 221-253]
  • موسی زاده، مهدی ارائه مدل مدیریت بومی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو با رویکرد جهادی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 143-165]

ن

  • نادری، نادر ارائه چارچوب اندازه گیری سازه بازارپذیری به عنوان عاملی مهم از زیست بوم تجاری سازی نانوفناوری: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 53-73]
  • نیازآذز، مرضیه طراحی و اعتباریابی پرسشنامه دی ان ای سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 7-130]
  • نیایش نیا، پیمان ارائه مدل ترکیبی مدیریت ریسک تغییرات در پروژه‌های طرح و ساخت توام EC در طرح های اجرایی حوزه صنعت نفت ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-231]
  • نژاحسین، سیدحمزه ارائه چارچوب اندازه گیری سازه بازارپذیری به عنوان عاملی مهم از زیست بوم تجاری سازی نانوفناوری: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 53-73]

و

  • واعظی، حکیمه عوامل مؤثر برشکل‌گیری رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 138-163]
  • ولیزاده، ثمین شناسایی و سطح‏بندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 249-269]

ه

  • هنرمند عظیمی، مرتضی شناسایی و سطح‏بندی عوامل موثر بر موفقیت عرضه محصول جدید در یک شرکت تولیدی مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 249-269]