ا
-
اجرای استراتژی
بررسی نقش عدالت سازمانی در اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی در صنایع مواد غذایی استان آذربایجان غربی [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-1]
-
ارتباط صنعت و دانشگاه
بررسی موانع ارتباط اعضای هیأت علمی با بخش صنعت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین (رویکرد ترکیبی دلفی و بازاریابی اجتماعی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 5-5]
-
اعتیاد به کار
ارتباط بین مؤلفه های رهبری امنیت مدار و امنیت روانی با ابعاد اعتیاد به کار: دیدگاه کارکنان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 4-4]
-
امنیت روانی
ارتباط بین مؤلفه های رهبری امنیت مدار و امنیت روانی با ابعاد اعتیاد به کار: دیدگاه کارکنان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 4-4]
-
انتقال دانش
بررسی تاثیر ظرفیت جذب و انتقال دانش بر عملکرد شرکتهای هولدینگ چند کسب و کاره [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
-
اندازهگیری کارایی
به کارگیری شبکه های عصبی مصنوعی در اندازه گیری کارایی صنعت بانکداری(مطالعه موردی: شعب بانک تجارت استان مازندران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
ب
-
بازاریابی اجتماعی
بررسی موانع ارتباط اعضای هیأت علمی با بخش صنعت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین (رویکرد ترکیبی دلفی و بازاریابی اجتماعی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 5-5]
-
بازارمحوری
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی برکارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک ومتوسط (مطالعه موردی شرکت موادغذایی تهرآن همبرگر) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
برنامهریزی غیرخطی
اولویتبندی عوامل موثر بر فراموشی سازمانی: استفاده ازمدل تحلیل شبکهای فازی با رویکرد برنامهریزی غیرخطی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 3-3]
ت
-
تحلیل SWOT
چارچوبی تلفیقی جهت تدوین استراتژی در موسسه آموزش عالی آزاد راشد [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
-
تحلیل پوششی داده ها
به کارگیری شبکه های عصبی مصنوعی در اندازه گیری کارایی صنعت بانکداری(مطالعه موردی: شعب بانک تجارت استان مازندران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
-
تحلیل عاملی اکتشافی و سازمان های دولتی
طراحی الگوی تعالی سازمانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
تعالی
طراحی الگوی تعالی سازمانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
تفکر سیستمی
نقش تعدیل کننده تعهد سازمانی در رابطه بین یادگیری سازمانی با مدیریت جانشین پروری (مطالعه موردی: دانشگاه های منتخب تهران) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 2-2]
-
تکنیک دلفی
بررسی موانع ارتباط اعضای هیأت علمی با بخش صنعت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین (رویکرد ترکیبی دلفی و بازاریابی اجتماعی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 5-5]
ح
-
حافظه سازمانی
اولویتبندی عوامل موثر بر فراموشی سازمانی: استفاده ازمدل تحلیل شبکهای فازی با رویکرد برنامهریزی غیرخطی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 3-3]
د
-
دانش
بررسی تاثیر ظرفیت جذب و انتقال دانش بر عملکرد شرکتهای هولدینگ چند کسب و کاره [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
-
دانشگاه کارآفرین
بررسی موانع ارتباط اعضای هیأت علمی با بخش صنعت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین (رویکرد ترکیبی دلفی و بازاریابی اجتماعی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 5-5]
ر
-
رهبری امنیت مدار
ارتباط بین مؤلفه های رهبری امنیت مدار و امنیت روانی با ابعاد اعتیاد به کار: دیدگاه کارکنان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 4-4]
-
رهبری خدمتگزار
الگوی علّی روابط بین رهبری خدمتگزار، معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 4-4]
-
رهبری مشارکت
نقش تعدیل کننده تعهد سازمانی در رابطه بین یادگیری سازمانی با مدیریت جانشین پروری (مطالعه موردی: دانشگاه های منتخب تهران) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 2-2]
س
-
سازمان
تبیین تأثیر سرمایه اجتماعی بر چرخه حیات سازمانی (مورد مطالعه: سازمان هتل داری غرب استان مازندران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
-
سرمایه اجتماعی
الگوی علّی روابط بین رهبری خدمتگزار، معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 4-4]
-
سرمایه اجتماعی
تبیین تأثیر سرمایه اجتماعی بر چرخه حیات سازمانی (مورد مطالعه: سازمان هتل داری غرب استان مازندران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
-
سرمایههای ناملموس
بررسی تاثیر سرمایههای ناملموس برعملکرد شرکتها با اثر میانجی قابلیتهای بازاریابی مورد مطالعه : شرکتهای شهرک صنعتی شهر سمنان [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
-
سیستم تسهیم دانش
ارائه مدل روابط مؤلفه های تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری(مطالعه موردی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 3-3]
-
سیستم درس آموخته
ارائه مدل روابط مؤلفه های تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری(مطالعه موردی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 3-3]
ش
-
شبکه های عصبی مصنوعی
به کارگیری شبکه های عصبی مصنوعی در اندازه گیری کارایی صنعت بانکداری(مطالعه موردی: شعب بانک تجارت استان مازندران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی برکارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک ومتوسط (مطالعه موردی شرکت موادغذایی تهرآن همبرگر) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
شرکت هولدینگ
بررسی تاثیر ظرفیت جذب و انتقال دانش بر عملکرد شرکتهای هولدینگ چند کسب و کاره [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
ص
-
صنایع غذایی
بررسی نقش عدالت سازمانی در اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی در صنایع مواد غذایی استان آذربایجان غربی [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-1]
-
صنعت بانکداری
به کارگیری شبکه های عصبی مصنوعی در اندازه گیری کارایی صنعت بانکداری(مطالعه موردی: شعب بانک تجارت استان مازندران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
ظ
-
ظرفیت جذب
بررسی تاثیر ظرفیت جذب و انتقال دانش بر عملکرد شرکتهای هولدینگ چند کسب و کاره [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
ع
-
عدالت سازمانی
بررسی نقش عدالت سازمانی در اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی در صنایع مواد غذایی استان آذربایجان غربی [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-1]
-
عملکرد
بررسی تاثیر ظرفیت جذب و انتقال دانش بر عملکرد شرکتهای هولدینگ چند کسب و کاره [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
-
عملکرد شرکتها
بررسی تاثیر سرمایههای ناملموس برعملکرد شرکتها با اثر میانجی قابلیتهای بازاریابی مورد مطالعه : شرکتهای شهرک صنعتی شهر سمنان [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
ف
-
فراموشی سازمانی
اولویتبندی عوامل موثر بر فراموشی سازمانی: استفاده ازمدل تحلیل شبکهای فازی با رویکرد برنامهریزی غیرخطی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 3-3]
-
فرایند تحلیل شبکهای فازی
اولویتبندی عوامل موثر بر فراموشی سازمانی: استفاده ازمدل تحلیل شبکهای فازی با رویکرد برنامهریزی غیرخطی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 3-3]
-
فرهنگ سازمانی
نقش تعدیل کننده تعهد سازمانی در رابطه بین یادگیری سازمانی با مدیریت جانشین پروری (مطالعه موردی: دانشگاه های منتخب تهران) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 2-2]
ق
-
قابلیت بازاریابی
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی برکارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک ومتوسط (مطالعه موردی شرکت موادغذایی تهرآن همبرگر) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
قابلیت نام تجاری
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی برکارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک ومتوسط (مطالعه موردی شرکت موادغذایی تهرآن همبرگر) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
قابلیت نوآوری
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی برکارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک ومتوسط (مطالعه موردی شرکت موادغذایی تهرآن همبرگر) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
قابلیتهای بازاریابی
بررسی تاثیر سرمایههای ناملموس برعملکرد شرکتها با اثر میانجی قابلیتهای بازاریابی مورد مطالعه : شرکتهای شهرک صنعتی شهر سمنان [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی برکارآفرینی سازمانی شرکت های کوچک ومتوسط (مطالعه موردی شرکت موادغذایی تهرآن همبرگر) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
کارت امتیازی متوازن
چارچوبی تلفیقی جهت تدوین استراتژی در موسسه آموزش عالی آزاد راشد [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
-
کارکنان
الگوی علّی روابط بین رهبری خدمتگزار، معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 4-4]
م
-
مازندران
تبیین تأثیر سرمایه اجتماعی بر چرخه حیات سازمانی (مورد مطالعه: سازمان هتل داری غرب استان مازندران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
-
مدیریت استراتژیک
چارچوبی تلفیقی جهت تدوین استراتژی در موسسه آموزش عالی آزاد راشد [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
-
مدیریت دانش
ارائه مدل روابط مؤلفه های تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری(مطالعه موردی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 3-3]
-
مدل اسمارت
بررسی موانع ارتباط اعضای هیأت علمی با بخش صنعت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین (رویکرد ترکیبی دلفی و بازاریابی اجتماعی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 5-5]
-
مدل تسهیم دانش
ارائه مدل روابط مؤلفه های تسهیم دانش در مؤسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری(مطالعه موردی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 3-3]
-
مدل تعالی کیفیت اروپایی
چارچوبی تلفیقی جهت تدوین استراتژی در موسسه آموزش عالی آزاد راشد [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 5-5]
-
مدل های تعالی
طراحی الگوی تعالی سازمانی در بخش دولتی [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 6-6]
-
معنویت در محیط کار
الگوی علّی روابط بین رهبری خدمتگزار، معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 4-4]
-
موانع فردی
بررسی موانع ارتباط اعضای هیأت علمی با بخش صنعت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین (رویکرد ترکیبی دلفی و بازاریابی اجتماعی) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 5-5]
ه
-
هتل
تبیین تأثیر سرمایه اجتماعی بر چرخه حیات سازمانی (مورد مطالعه: سازمان هتل داری غرب استان مازندران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-1]
ی
-
یادگیری تیمی
نقش تعدیل کننده تعهد سازمانی در رابطه بین یادگیری سازمانی با مدیریت جانشین پروری (مطالعه موردی: دانشگاه های منتخب تهران) [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 2-2]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد