موضوعات = مدیریت استراتژیک
نقش بازاریابی پنهان و تجربه مشتری در قضاوت مصرفی مشتریان

دوره 16، شماره 32، اسفند 1403، صفحه 235-259

10.22080/jem.2025.27660.3949

شادی رسولی؛ رضا شافعی؛ صلاح الدین منوچهری


قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه و عملکرد استارت آپ های شهر اصفهان

دوره 16، شماره 31، شهریور 1403، صفحه 37-60

10.22080/jem.2024.24368.3812

فرشید مقصودی گنجه؛ علی صنایعی؛ اکبر عالم تبریز


معرفی «نوآوری استراتژیک» به عنوان مفهومی نو در ادبیات مدیریت استراتژیک: تحلیل مفهوم

دوره 16، شماره 31، شهریور 1403، صفحه 147-172

10.22080/jem.2023.25010.3837

سیده رویا کلاتی؛ اسداله کردنائیج؛ علی صابری؛ حمیدرضا یزدانی؛ قدرت اله باقری راغب


بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف)

دوره 15، شماره 30، بهمن 1402، صفحه 125-164

10.22080/jem.2023.22736.3677

غزاله مقاره عابد؛ کامبیز حیدرزاده؛ یزدان منصوریان؛ محسن خون سیاوش


مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه

دوره 15، شماره 30، بهمن 1402، صفحه 247-276

10.22080/jem.2024.23495.3740

هانیه فتحی؛ محسن نظری؛ محمد رحیم اسفیدانی


ارائه مدل عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 29-47

10.22080/jem.2022.22915.3696

محمدرضا حاتمی؛ محمودرضا چراغعلی؛ پرویز سعیدی؛ محمودرضا مستقیمی


ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 197-227

10.22080/jem.2022.21726.3575

سلمان عیوضی نژاد؛ سیدمحمود حسینی؛ بهمن حاجی پور؛ علی عبدالهی


تکنیکهای رویکرد استراتژیک مدیریت منابع انسانی سبز و بررسی پیامدهای آن در جهت توسعه پایدار

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 255-287

10.22080/jem.2022.21321.3536

علی زارع دیزج؛ مجتبی رمضانی؛ عباسقلی سنگی نورپور؛ نادر بهلولی؛ کریم اسکندری


ارائه الگوی بازاریابی محصولات دانش بنیان مطالعه موردی(صنایع شیمیایی)

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 289-315

10.22080/jem.2022.21002.3562

محمد حسین زهتابچیان؛ رضا رادفر؛ کامیبز حیدرزاده؛ تقی ترابی


استراتژی کسب‏ وکار دیجیتال برای ورود به بازارهای بین المللی مبتنی بر پارادایم رایانش ابری

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 317-353

10.22080/jem.2022.20978.3492

سمیه زنگیان؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عظیم زارعی


طراحی مدل مرجع عملکرد فرآیندگرا (PPRM) برای یک سازمان فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 379-407

10.22080/jem.2022.19836.3334

فرشاد سعیدی؛ داود رضایی؛ روزبه قوسی؛ محمد سعیدی مهرآباد


عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای صادراتی استان مازندران- بارویکرد پیچیدگی اقتصادی

دوره 14، شماره 28، اسفند 1401، صفحه 513-533

10.22080/jem.2022.20508.3435

سیدمحمدحسین هاشمی نسب؛ رحمان غفاری؛ احمد جعفری صمیمی


طراحی مدل فراترکیب پیشران های استراتژی بازاریابی نوستالوژیک

دوره 14، شماره 27، شهریور 1401، صفحه 105-128

10.22080/jem.2021.19757.3329

سید عبدالله حیدریه؛ حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا