نمایه نویسندگان

آ

  • آرزمجو، هانیه چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم تحلیلی بر پیش آیندها و پس آیندهای انتقام الکترونیک مشتریان: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 221-246]
  • احمدی، علی اصغر مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
  • اسد اله کرد نائیج، دکتر عوامل تعیین کننده عملکرد فروشنده های B2B صنعت مواد غذایی بر اساس دیدگاه اکوسیستم خدمت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 166-200]
  • اسفیدانی، محمد رحیم مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
  • اسماعیلی آهنگرکلایی، هادی بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
  • الیاسی، مهدی بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]
  • امیری، مقصود زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
  • اندواری سورک، زینب تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]

پ

  • پیرمراد، حمیدرضا چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]

ت

  • تاری، غفار شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
  • تقی پوریان، محمد جواد واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
  • تقی زاده، فرزانه شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
  • تقوایی یزدی، مریم طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
  • تقوایی یزدی، مریم ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]

ث

  • ثانوی فرد، رسول تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]

ج

  • جعفری نیا، سعید طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]

ح

  • حیدرزاده، کامبیز بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
  • حیدرزاده، کامبیز واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
  • حسن پور، اکبر طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
  • حسینی شکیب، مهرداد ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
  • حکاکی، امیر زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
  • حکیمی، ایمان دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
  • حمیدی زاده، علی تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
  • حمیدی زاده، محمدرضا تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]

خ

  • خداپرست، مهدی نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
  • خمسه، عباس ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
  • خون سیاوش، محسن بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]

د

  • داداشی، علیرضا تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
  • دادبه، شیوا تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
  • دادگرنژاد، شهاب شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]

ر

  • راضی، نسرین عوامل تعیین کننده عملکرد فروشنده های B2B صنعت مواد غذایی بر اساس دیدگاه اکوسیستم خدمت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 166-200]
  • روشندل، ژینوس طراحی مدل انتخاب کسب‌وکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]

س

  • سجادی جاغرق، سید عبداله بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]
  • سید حمید خداداد حسینی، دکتر عوامل تعیین کننده عملکرد فروشنده های B2B صنعت مواد غذایی بر اساس دیدگاه اکوسیستم خدمت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 166-200]

ش

  • شجاع، الهام شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
  • شیخی، رحیم ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
  • شفیعی نیک آبادی، محسن زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
  • شوال پور، سعید ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]

ص

  • صابری فرد، نیما طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • صالحی، محمد طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
  • صالحی امیری، سیدرضا بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
  • صفری، سهراب ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]
  • صنیعی فر، میثم بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]

ط

  • طالقانی، محمّد طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]

ع

  • عبدالهی، بیژن طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
  • عسگری، محمد هادی نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
  • علیزاده ثانی، محسن تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]

غ

  • غلامی آواتی، رمضان دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]

ف

  • فاطمی، مهدی طراحی مدل انتخاب کسب‌وکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
  • فتحی، هانیه مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
  • فدایی، مهدی طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • فرخ سرشت، بهزاد واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]

ق

  • قاضی نوری، سید سپهر طراحی مدل انتخاب کسب‌وکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
  • قندهاری، زهرا واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
  • قهرمانی، جعفر شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]

ک

  • کریمی علویجه، محمد رضا واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]

گ

  • گلدوست، یاسر شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
  • گلرد، پروانه مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]

م

  • محبی، سراج الدین مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
  • محمدی، رحمان طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
  • محمدعلیزاده، مریم واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
  • مختاری بایع کلایی، مهران بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]
  • میری، عبدالرضا واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
  • میرانی انارمرزی، سیداحسان واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • مزروعی نصرابادی، اسماعیل آینده‌پژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]
  • مسعودی، نازنین تحلیلی بر پیش آیندها و پس آیندهای انتقام الکترونیک مشتریان: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 221-246]
  • مشبکی، اصغر عوامل تعیین کننده عملکرد فروشنده های B2B صنعت مواد غذایی بر اساس دیدگاه اکوسیستم خدمت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 166-200]
  • مقاره عابد، غزاله بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
  • مقدم، علیرضا زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
  • منصوریان، یزدان بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
  • مهدوی، ایرج واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • مهدوی، ایرج بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
  • موحدی فر، محمدصادق طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
  • موقر، مرتضی تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]

ن

  • نظری، محسن مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]

و

  • ولی پور خطیر، محمد واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • ولیپور خطیر، محمد بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
  • ولی پور شب خانه، یعقوب تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]

ه

  • همایون فر، مهدی طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]

ی

  • یداللهی فارسی، جهانگیر شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
  • یوسفی سعیدآبادی، رضا ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]