نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آراس طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • آمادگی تغییرات راهبردی چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
  • آمیزه خرده فروشی واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]

ا

  • اثر موجی آینده‌پژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]
  • اجرای استراتژیک چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
  • اخلاق‌گرایی شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
  • ادراک از کیفیت خدمات تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
  • استراتژی بازاریابی نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
  • اقتصاد چرخه ای واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • انتقام الکترونیک مشتری تحلیلی بر پیش آیندها و پس آیندهای انتقام الکترونیک مشتریان: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 221-246]
  • انتقام مشتری تحلیلی بر پیش آیندها و پس آیندهای انتقام الکترونیک مشتریان: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 221-246]

ب

  • بازاریابی محتوایی تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
  • بازار هدف تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
  • بانکداری تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
  • بسته‌بندی بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
  • بیمارستان تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]
  • بهبود تجربه‌های منفی قیمت مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]

پ

  • پایایی طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
  • پایداری واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • پایگاه اطلاعاتی ASCE شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
  • پدیدارشناسی شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
  • پراکندگی بین شرکتی نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
  • پرسشنامه طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
  • پروژه ساخت شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
  • پیشران‌های نوآوری شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
  • پیشران های نوآوری مدل کسب و کار شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
  • پویایی بازار نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]

ت

  • تاب آوری فردی تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]
  • تأخیر شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
  • تأمین‌کنندگان ناب و چابک طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • تحقیق تجربی بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
  • تحقیق ترکیبی بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
  • تحقیق و توسعه زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
  • تحلیل مضمون واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
  • تعالی سازمانی ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]
  • تقویت تجربه‌های مثبت قیمت مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
  • تمایل به پرداخت بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
  • توانمندسازی مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
  • توانمندسازی مدیران مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
  • توسعه پایدار زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
  • توسعه محصول جدید دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
  • تولید اجتماعی بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
  • تولید اشتراکی بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]

ج

  • جوان گرایی ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]

چ

  • چابکی طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • چندسوتوان سازی تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]

خ

  • خدمات پس از فروش تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
  • خرده‌فروشی مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]

د

  • دانشگاه علوم پزشکی مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
  • دلفی فازی طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • دلفی فازی زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
  • دیمتل بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
  • دوسوتوانی نوآوری دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]

ر

  • رضایتمندی تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
  • رفتارهای اخلاقی پرستاران تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]
  • رهبر واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
  • رهبری امنیت مدار تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]
  • رهبری خدمتگزار شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
  • رهبری زهرآگین واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
  • روایی طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
  • روش تحلیل مضمون ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
  • روش فراترکیب شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
  • روش فراترکیب واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • رویکرد کیفی واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]

ز

  • زنجیره تأمین آینده‌پژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]

س

  • ساخت ابزار طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
  • سازمان بیمه سلامت شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
  • سازوکارهای اجرایی شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
  • سطح بلوغ طراحی مدل انتخاب کسب‌وکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
  • سطوح اقتصاد چرخه ای واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • سنتی طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • سهم از بازار تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
  • سوارا طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • سودا زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]

ش

  • شرکت‌های اجتماعی شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
  • شهر هوشمند طراحی مدل انتخاب کسب‌وکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
  • شیوه های مدیریت منابع انسانی پایدار طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]

ص

  • صتعت پوشاک بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
  • صنعت پتروشیمی بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]
  • صنعت خرده فروشی واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
  • صنعت خودرو ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]

ض

ط

  • طراحی چارچوب اجرایی چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
  • طراحی مدل بلوغ چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]

ع

  • عملکرد کسب و کار نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]

ف

  • فراترکیب واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
  • فرش ماشینی آینده‌پژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]
  • فرماندهی انتظامی ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]
  • فروشگاه های زنجیره ای واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
  • فروماندگی پیروان واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]

ق

  • قابلیت بازاریابی دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
  • قابلیت فنآوری اطلاعات دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
  • قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی نقش پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بین‌المللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
  • قابلیت‌های نوآوری سبز ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
  • قصد خرید بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]

ک

  • کانال‌های چندگانه مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
  • کسب‌وکارهای فاوابنیان طراحی مدل انتخاب کسب‌وکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
  • کسب وکارهای کوچک و متوسط بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]

م

  • مدیریت تجربه قیمتی مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
  • مدیریت دانش دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
  • مدیریت منابع انسانی پایدار طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
  • مدل بلوغ آمادگی تغییر چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
  • مدل کسب وکار شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکت‌های اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
  • مدل کسب‌وکار طراحی مدل انتخاب کسب‌وکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
  • مدل مدیریت منابع انسانی پایدار طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
  • مدل مفهومی. طبقه‌بندی: واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
  • مطالعه موردی طولی چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمان‌های دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
  • موانع پیاده‌سازی شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
  • مولفه های فرهنگی بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]

ن

  • نابی طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمین‌کنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
  • نظریه‌ پردازی داده بنیاد مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
  • نظریه داده بنیاد تحلیلی بر پیش آیندها و پس آیندهای انتقام الکترونیک مشتریان: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 221-246]
  • نوآوری ارائه الگوی توسعه قابلیت‌های نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
  • نوآوری باز زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]

و

  • وفاداری تبیین چندسوتوان‌سازی خدمات پس ‌از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]

ه

  • هوشمندی فناوری طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]