آ
-
آراس
طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
-
آمادگی تغییرات راهبردی
چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
-
آمیزه خرده فروشی
واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
-
آیندهپژوهی
آیندهپژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]
ا
-
اثر موجی
آیندهپژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]
-
اجرای استراتژیک
چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
-
اخلاقگرایی
شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
-
ادراک از کیفیت خدمات
تبیین چندسوتوانسازی خدمات پس از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
-
استراتژی بازاریابی
نقش پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بینالمللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
-
اقتصاد چرخه ای
واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
-
انتقام الکترونیک مشتری
تحلیلی بر پیش آیندها و پس آیندهای انتقام الکترونیک مشتریان: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 221-246]
-
انتقام مشتری
تحلیلی بر پیش آیندها و پس آیندهای انتقام الکترونیک مشتریان: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 221-246]
ب
-
بازاریابی محتوایی
تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
-
بازار هدف
تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
-
بانکداری
تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
-
بستهبندی
بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرفکنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
-
بیمارستان
تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]
-
بهبود تجربههای منفی قیمت
مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
پ
-
پایایی
طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسبوکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
-
پایداری
واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
-
پایگاه اطلاعاتی ASCE
شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
-
پدیدارشناسی
شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکتهای اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
-
پراکندگی بین شرکتی
نقش پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بینالمللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
-
پرسشنامه
طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسبوکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
-
پروژه ساخت
شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
-
پیشرانهای نوآوری
شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکتهای اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
-
پیشران های نوآوری مدل کسب و کار
شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکتهای اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
-
پویایی بازار
نقش پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بینالمللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
ت
-
تاب آوری فردی
تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]
-
تأخیر
شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
-
تأمینکنندگان ناب و چابک
طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
-
تحقیق تجربی
بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرفکنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
-
تحقیق ترکیبی
بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرفکنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
-
تحقیق و توسعه
زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
-
تحلیل مضمون
واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
-
تعالی سازمانی
ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]
-
تقویت تجربههای مثبت قیمت
مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
-
تمایل به پرداخت
بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرفکنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
-
توانمندسازی
مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
-
توانمندسازی مدیران
مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
-
توسعه پایدار
زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
-
توسعه محصول جدید
دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
-
تولید اجتماعی
بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
-
تولید اشتراکی
بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
ج
-
جوان گرایی
ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]
چ
-
چابکی
طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
-
چندسوتوان سازی
تبیین چندسوتوانسازی خدمات پس از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
خ
-
خدمات پس از فروش
تبیین چندسوتوانسازی خدمات پس از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
-
خردهفروشی
مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
د
-
دانشگاه علوم پزشکی
مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
-
دلفی فازی
طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
-
دلفی فازی
زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
-
دیمتل
بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
-
دوسوتوانی نوآوری
دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
ر
-
رضایتمندی
تبیین چندسوتوانسازی خدمات پس از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
-
رفتارهای اخلاقی پرستاران
تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]
-
رهبر
واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
-
رهبری امنیت مدار
تاثیر رهبری امنیت مدار بر رفتارهای اخلاقی پرستاران: تبیین نقش تعدیلگر تاب آوری فردی(مورد مطالعه:پرستاران بیمارستان های دولتی استان مازندران) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 335-359]
-
رهبری خدمتگزار
شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
-
رهبری زهرآگین
واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
-
روایی
طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسبوکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
-
روش تحلیل مضمون
ارائه الگوی توسعه قابلیتهای نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
-
روش فراترکیب
شناسایی علل تأخیر در پروژه های ساخت با رویکرد فراترکیب (مورد مطالعه: پایگاه اطلاعاتی ASCE) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 97-132]
-
روش فراترکیب
واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
-
رویکرد کیفی
واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
ز
-
زنجیره تأمین
آیندهپژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]
س
-
ساخت ابزار
طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسبوکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
-
سازمان بیمه سلامت
شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
-
سازوکارهای اجرایی
شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
-
سطح بلوغ
طراحی مدل انتخاب کسبوکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
-
سطوح اقتصاد چرخه ای
واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
-
سنتی
طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
-
سهم از بازار
تبیین مدل کاربردی بازاریابی محتوایی بانکی با هدف افزایش سهم از بازار [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 407-433]
-
سوارا
طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
-
سودا
زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
ش
-
شرکتهای اجتماعی
شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکتهای اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
-
شهر هوشمند
طراحی مدل انتخاب کسبوکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
-
شیوه های مدیریت منابع انسانی پایدار
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
ص
-
صتعت پوشاک
بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
-
صنعت پتروشیمی
بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]
-
صنعت خرده فروشی
واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
-
صنعت خودرو
ارائه الگوی توسعه قابلیتهای نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
ط
-
طراحی چارچوب اجرایی
چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
-
طراحی مدل بلوغ
چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
ع
-
عملکرد کسب و کار
نقش پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بینالمللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
ف
-
فراترکیب
واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
-
فرش ماشینی
آیندهپژوهی زنجیره تأمین صنعت فرش ماشینی ایران: تحلیلی بر پیشران های اثر موجی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 311-333]
-
فرماندهی انتظامی
ارائه مدل تعالی سازمانی با رویکرد جوان گرایی در فرماندهی انتظامی(پارادایم کیفی) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 165-196]
-
فروشگاه های زنجیره ای
واکاوی کیفی مولفه های آمیزه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای ایران [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 277-310]
-
فروماندگی پیروان
واکاوی پیشرانهای رهبری زهرآگین در سازمانها با استفاده از فراترکیب [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-27]
ق
-
قابلیت بازاریابی
دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
-
قابلیت فنآوری اطلاعات
دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
-
قابلیتهای بازاریابی بینالمللی
نقش پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر برنامه های استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار با نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی و همسویی بازاریابی بینالمللی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 363-384]
-
قابلیتهای نوآوری سبز
ارائه الگوی توسعه قابلیتهای نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
-
قصد خرید
بررسی تجربی تاثیر عناصر مختلف بسته بندی بر واکنش های مصرفکنندگان (مورد مطالعه: محصولات تند مصرف) [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 125-164]
ک
-
کانالهای چندگانه
مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
-
کسبوکارهای فاوابنیان
طراحی مدل انتخاب کسبوکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
-
کسب وکارهای کوچک و متوسط
بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]
م
-
مدیریت تجربه قیمتی
مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 247-276]
-
مدیریت دانش
دوسو توانی نوآوری: پیشایندها و آثار آن بر توسعه محصول جدید [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 41-65]
-
مدیریت منابع انسانی پایدار
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
-
مدل بلوغ آمادگی تغییر
چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
بررسی عوامل موثر بر استقرار تولید اجتماعی در صنعت پوشاک ایران با استفاده از تکنیک دیمتل-ای اس ام فازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 7-37]
-
مدل کسب وکار
شناسایی پیشرانهای نوآوری مدل کسب و کار در شرکتهای اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 99-124]
-
مدل کسبوکار
طراحی مدل انتخاب کسبوکارهای فاوابنیان متناسب با سطح بلوغ شهر هوشمند [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 7-40]
-
مدل مدیریت منابع انسانی پایدار
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
-
مدل مفهومی. طبقهبندی:
واکاوی ابعاد و مفاهیم اقتصاد چرخه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 231-272]
-
مطالعه موردی طولی
چارچوب اجرایی ارزیابی و ارتقاء آمادگی تغییرات راهبردی در سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 197-219]
-
موانع پیادهسازی
شناسایی سازوکارهای اجرایی رهبری خدمتگزار در سازمان بیمه سلامت [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 273-301]
-
مولفه های فرهنگی
بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر ساختار شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 303-321]
ن
-
نابی
طراحی مدل یکپارچه به منظور ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان ناب و چابک صنعت خودرو با رویکرد ترکیبی دلفی فازی، سوارا و آراس [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 201-229]
-
نظریه پردازی داده بنیاد
مدل توانمند سازی مدیران بیمارستانی با رویکرد بهره وری [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 67-98]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی پایدار با تکنیک داده بنیاد (شاهد تجربی: گروه صنایع غذایی سولیکو کاله ) [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 67-96]
-
نظریه داده بنیاد
تحلیلی بر پیش آیندها و پس آیندهای انتقام الکترونیک مشتریان: رویکرد داده بنیاد [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 221-246]
-
نوآوری
ارائه الگوی توسعه قابلیتهای نوآورانه با تمرکز بر نوآوری سبز [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 323-362]
-
نوآوری باز
زنجیره اقدامات لازم برای دستیابی به تحقیق و توسعه باز پایدار در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 29، 1402، صفحه 133-165]
و
-
وفاداری
تبیین چندسوتوانسازی خدمات پس از فروش با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات صنعت خودروسازی [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 361-385]
ه
-
هوشمندی فناوری
طراحی و اعتبار یابی ابزار سنجش هوشمندی فناوری در کسبوکارهای فناورانه [دوره 15، شماره 30، 1402، صفحه 30-66]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد