نمایه نویسندگان

آ

  • آدینه فر، امیررضا طراحی و اعتبار یابی مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای بازاریابی پویا [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 649-671]
  • آذر، عادل کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش برکارایی زنجیره تامین [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 79-114]

ا

  • ایزدبخش، حمیدرضا مدل‌سازی و شبیه‌سازی وضعیت پایداری صندوق‌های بازنشستگی بر اساس ریسک‌های حقوق و دستمزد و نرخ بازده سرمایه با رویکرد پویاشناسی سیستم‌ها (موردمطالعه سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 49-77]
  • اسدی، میترا مدل اکوسیستم کارآفرینی اجتماعی (مطالعه موردی: نهاد کارآفرینی نمایندگان ساختمان ها- شهر تهران) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 115-141]
  • اسکندری، کریم تکنیکهای رویکرد استراتژیک مدیریت منابع انسانی سبز و بررسی پیامدهای آن در جهت توسعه پایدار [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 255-287]
  • اسکندری، نادر تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 295-317]
  • اسلامی، سعید تدوین مدل سبک رفتار سیاسی مدیران در شرکتهای هولدینگ [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 187-208]
  • افشاری پور، نسرین ساختاردهی عوامل مؤثر بر ظرفیت کارآفرینی در صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 57-79]
  • امیری، صبا مفهوم‌پردازی مدل عوامل مؤثر بر تأمین مالی جمعی شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 547-573]
  • امیری عقدائی، سید فتح الله شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی بیمه الکترونیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 581-602]
  • امینی خیابانی، غلامرضا مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 235-255]

ب

  • بالویی جام خانه، هادی مدیریت ریسک‏های برون‏سپاری لجستیک به‏ شرکت‏های طرف سوم به کمک نقشه شناختی فازی (FCM)، خانه کیفیت (HOQ) و برنامه ریزی ریاضی چندهدفه [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 603-625]
  • بسطی، شاهر طراحی مدل ترک خدمت داوطلبانه کارکنان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 375-410]
  • بهلولی، نادر تکنیکهای رویکرد استراتژیک مدیریت منابع انسانی سبز و بررسی پیامدهای آن در جهت توسعه پایدار [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 255-287]

پ

  • پیله وری، نازنین ارائه مدل اکوسیستم کارآفرینی درکسب وکارهای گردشگری استان مازندران: رویکردی آمیخته [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 167-196]

ت

  • ترابی، تقی ارائه الگوی بازاریابی محصولات دانش بنیان مطالعه موردی(صنایع شیمیایی) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 289-315]
  • ترکستانی، محمدصالح مدل ارزیابی کاربردپذیری اینترنت‌بانک کاربر-محور [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 411-438]
  • تمجید پامچلو، علی رضا تأثیر ظرفیت هوش تجاری، یادگیری شبکه ای و نوآوری بر عملکرد شرکت های نوپا ( استارت آپ ها) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 257-275]

ج

  • جعفری، میثم مدل سازی صلاحیت سیاسی مدیران سازمان های دولتی با استفاده از روش ساختاری تفسیری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 535-558]
  • جعفری صمیمی، احمد عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای صادراتی استان مازندران- بارویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 513-533]
  • جعفری کرفستانی، زهرا مدیریت پایداری: ارائه مدل پارادایمی توسعه آموزش عالی پایدار در دانشگاه‌های دولتی مازندران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 627-660]
  • جلالی، رضا مدیریت ریسک‏های برون‏سپاری لجستیک به‏ شرکت‏های طرف سوم به کمک نقشه شناختی فازی (FCM)، خانه کیفیت (HOQ) و برنامه ریزی ریاضی چندهدفه [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 603-625]
  • جمشیدی، مینا ارائه مدل همپایی اجتماعی مدیریت شایعه در واحد های منتخب دانشگاه آزاد [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 493-515]

چ

  • چراغعلی، محمودرضا ارائه مدل عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 29-47]
  • چهارمحالی، حسن مدل‌سازی و شبیه‌سازی وضعیت پایداری صندوق‌های بازنشستگی بر اساس ریسک‌های حقوق و دستمزد و نرخ بازده سرمایه با رویکرد پویاشناسی سیستم‌ها (موردمطالعه سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 49-77]

ح

  • حاتمی، محمدرضا ارائه مدل عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 29-47]
  • حاجی پور، بهمن ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 197-227]
  • حیدرزاده، کامیبز ارائه الگوی بازاریابی محصولات دانش بنیان مطالعه موردی(صنایع شیمیایی) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 289-315]
  • حیدریه، سید عبدالله طراحی مدل فراترکیب پیشران های استراتژی بازاریابی نوستالوژیک [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 105-128]
  • حسینی، ابوالحسن مدل پرتفولیو اعضای هیأت علمی دانشگاه با رویکرد شبکه‌ های عصبی - فازی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 355-378]
  • حسینی، سیدمحمود ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 197-227]
  • حسینی درونکلایی، سیده زهرا شناسایی ابعاد انکوباتورهای دانشگاهی در دانشگاه های نسل سوم [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 483-512]
  • حسین نیا، نیکتا بررسی نقش میانجی دوسو توانی و آوای سازمانی در تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 439-463]
  • حکاک زاده، مینا ساختاردهی عوامل مؤثر بر ظرفیت کارآفرینی در صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 57-79]
  • حمیدی زاده، علی واکاوی عوامل موثر بر شکل گیری پاکی سازمانی در بخش دولتی ایران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 559-579]
  • حمزه لو، محمد طراحی مدل پویای سیستم در زنجیره تامین تاب آور کسب و کار دارو (شاهد تجربی: شرکت دارویی برکت) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 409-431]

خ

  • خاکپور، مرتضی تأثیر ظرفیت هوش تجاری، یادگیری شبکه ای و نوآوری بر عملکرد شرکت های نوپا ( استارت آپ ها) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 257-275]
  • خسروی، مهدی مدل پرتفولیو اعضای هیأت علمی دانشگاه با رویکرد شبکه‌ های عصبی - فازی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 355-378]
  • خمیس آبادی، جواد ارائه مدلی برای سیستم لجستیک اجرایی عملیات کراس داک (شواهد تجربی: شرکت ایران خودرو) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 129-166]

د

  • داریوش، امین ارائه مدل اکوسیستم کارآفرینی درکسب وکارهای گردشگری استان مازندران: رویکردی آمیخته [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 167-196]
  • دامغانیان، حسین الگوی خود مدیریتی درونی کارکنان: رویکرد رفتارگرایی جامع [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 29-55]
  • دانایی فرد، حسن طراحی مدل ترک خدمت داوطلبانه کارکنان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 375-410]
  • دانایی فرد، حسن واکاوی عوامل موثر بر شکل گیری پاکی سازمانی در بخش دولتی ایران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 559-579]
  • دیده خانی، حسین ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 347-373]
  • دلخواه، جلیل طراحی مدل ترک خدمت داوطلبانه کارکنان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 375-410]
  • دهقان دهلوی، محمد علی ارائه مدل بازاریابی زنجیره تأمین یکپارچه صنعت ساختمان در بانک مسکن [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 167-185]

ر

  • رادفر، رضا ارائه الگوی بازاریابی محصولات دانش بنیان مطالعه موردی(صنایع شیمیایی) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 289-315]
  • رجبی فرجاد، حاجیه بررسی تأثیر فناوری‌های هوشمند بر پایداری شرکت‌ها با نقش میانجی استراتژی پایداری شرکت‌ها [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 81-104]
  • رحمتی، مریم ارائه مدل اکوسیستم کارآفرینی درکسب وکارهای گردشگری استان مازندران: رویکردی آمیخته [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 167-196]
  • رزاقی، محمد ابراهیم ساختاردهی عوامل مؤثر بر ظرفیت کارآفرینی در صنعت ورزش ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 57-79]
  • رضایی، داود طراحی مدل مرجع عملکرد فرآیندگرا (PPRM) برای یک سازمان فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 379-407]
  • رضاییان، علی ارائه مدل همپایی اجتماعی مدیریت شایعه در واحد های منتخب دانشگاه آزاد [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 493-515]
  • رضازاده، آمنه بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 277-293]
  • رمضانی، مجتبی تکنیکهای رویکرد استراتژیک مدیریت منابع انسانی سبز و بررسی پیامدهای آن در جهت توسعه پایدار [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 255-287]
  • رودانی، امین ارایه مقوله های استراتژی همرقابتی و رتبه بندی آنها با روش AHP فازی در صنعت شیر و لبنیات [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 465-492]
  • روستا، علیرضا برندسازی تجاری فرش دستباف ایرانی؛ مطالعه ای با رویکرد نشانه شناختی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 7-27]

ز

  • زارعی، عظیم مدیریت اخلاقی بازار؛ شبیه سازی نقش هنجارهای اخلاقی - اسلامی در آمیخته بازاریابی سبز [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 235-255]
  • زارعی، عظیم استراتژی کسب‏ وکار دیجیتال برای ورود به بازارهای بین المللی مبتنی بر پارادایم رایانش ابری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 317-353]
  • زارع دیزج، علی تکنیکهای رویکرد استراتژیک مدیریت منابع انسانی سبز و بررسی پیامدهای آن در جهت توسعه پایدار [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 255-287]
  • زارعی متین، حسن واکاوی عوامل موثر بر شکل گیری پاکی سازمانی در بخش دولتی ایران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 559-579]
  • زارع نژاد، مهرداد برآورد شاغلین استان‌ها و تحلیل اثر بهبود فضای کسب و کار بر آن با تاکید بر ویژگی استان‌ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 433-458]
  • زروکی، شهریار برآورد شاغلین استان‌ها و تحلیل اثر بهبود فضای کسب و کار بر آن با تاکید بر ویژگی استان‌ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 433-458]
  • زلفی، مهرداد شناسایی و اولویت بندی فعالیت های زنجیره تامین پایدار مبتنی بر مالتی گراندد تئوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 575-600]
  • زنگیان، سمیه استراتژی کسب‏ وکار دیجیتال برای ورود به بازارهای بین المللی مبتنی بر پارادایم رایانش ابری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 317-353]
  • زهتابچیان، محمد حسین ارائه الگوی بازاریابی محصولات دانش بنیان مطالعه موردی(صنایع شیمیایی) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 289-315]

س

  • سیادت، سید علی مدیریت پایداری: ارائه مدل پارادایمی توسعه آموزش عالی پایدار در دانشگاه‌های دولتی مازندران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 627-660]
  • سالار نژاد، علی اصغر مدیریت دانش در صنعت بانکداری و مالی: سهم فناوری‌های انقلاب صنعتی چهارم [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 517-546]
  • سعیدی، پرویز ارائه مدل عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 29-47]
  • سعیدی، فرشاد طراحی مدل مرجع عملکرد فرآیندگرا (PPRM) برای یک سازمان فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 379-407]
  • سعیدی مهرآباد، محمد طراحی مدل مرجع عملکرد فرآیندگرا (PPRM) برای یک سازمان فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 379-407]
  • سعیدنیا، حمید رضا ارائه مدل بازاریابی زنجیره تأمین یکپارچه صنعت ساختمان در بانک مسکن [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 167-185]
  • سیفی، فاطمه واکاوی عوامل موثر بر شکل گیری پاکی سازمانی در بخش دولتی ایران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 559-579]
  • سیفی، محسن شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی بیمه الکترونیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 581-602]
  • سیف اللهی، ناصر تأثیر بازاریابی اخلاقی بر تصویر برند با میانجی‌گری مسئولیت اجتماعی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 295-317]
  • سلطانی فتح، مسعود تدوین مدل سبک رفتار سیاسی مدیران در شرکتهای هولدینگ [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 187-208]
  • سنگی نورپور، عباسقلی تکنیکهای رویکرد استراتژیک مدیریت منابع انسانی سبز و بررسی پیامدهای آن در جهت توسعه پایدار [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 255-287]
  • سهرابی، طهمورث مدل قصد کارآفرینی با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 601-625]
  • سهرابی، طهمورث مدل اکوسیستم کارآفرینی اجتماعی (مطالعه موردی: نهاد کارآفرینی نمایندگان ساختمان ها- شهر تهران) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 115-141]

ش

  • شادنوش، نصرت اله مدل اکوسیستم کارآفرینی اجتماعی (مطالعه موردی: نهاد کارآفرینی نمایندگان ساختمان ها- شهر تهران) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 115-141]
  • شافعی، رضا برندسازی تجاری فرش دستباف ایرانی؛ مطالعه ای با رویکرد نشانه شناختی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 7-27]
  • شیبانی، آزاد مدل ارزیابی کاربردپذیری اینترنت‌بانک کاربر-محور [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 411-438]
  • شکری، شهرزاد بررسی تأثیر فناوری‌های هوشمند بر پایداری شرکت‌ها با نقش میانجی استراتژی پایداری شرکت‌ها [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 81-104]
  • شهریاری، سلطانعلی بررسی نقش میانجی دوسو توانی و آوای سازمانی در تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 439-463]

ص

  • صالحی عمران، دکتر ابراهیم مدیریت پایداری: ارائه مدل پارادایمی توسعه آموزش عالی پایدار در دانشگاه‌های دولتی مازندران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 627-660]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید شناسایی و اولویت بندی فعالیت های زنجیره تامین پایدار مبتنی بر مالتی گراندد تئوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 575-600]
  • صنایعی، علی شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی بیمه الکترونیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 581-602]

ط

  • طاهری، فاطمه شناسایی ابعاد انکوباتورهای دانشگاهی در دانشگاه های نسل سوم [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 483-512]

ع

  • عابدین، بهاره ساخت اجتماعی استراتژی: رویکردی تفسیری به چگونگی وضع استراتژی‌ها در سازمان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 7-27]
  • عبدالهی، علی ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 197-227]
  • عرب احمدی، حامد طراحی مدل فراترکیب پیشران های استراتژی بازاریابی نوستالوژیک [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 105-128]
  • عیسی آبادی، محمد بررسی تأثیر استراتژی‌های لجستیک بر رقابت‌پذیری شرکت‌های تولیدی با تأکید بر نقش تعدیلگری اثربخشی خدمت مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 627-648]
  • علیپور، وحیده تبیین نقش مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت‌های صنعتی و تجاری استان قزوین با تاکید بر نقش میانجی راهبرد کسب‌وکار [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 143-165]
  • علی پور درویش، زهرا ارائه مدل بازاریابی زنجیره تأمین یکپارچه صنعت ساختمان در بانک مسکن [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 167-185]
  • علمی، الهام کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش برکارایی زنجیره تامین [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 79-114]
  • عموزاد مهدیرجی، حنان طراحی مدل کسب و کارهای شبکه پخش موادغذایی فاسد شدنی با بکارگیری VANET (مطالعه موردی موسسه پروتئین بانک مازندران) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 209-233]
  • عموزاد مهدیرجی، حنان طراحی مدل پویای سیستم در زنجیره تامین تاب آور کسب و کار دارو (شاهد تجربی: شرکت دارویی برکت) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 409-431]
  • عیوضی نژاد، سلمان ارائه چهارچوبی اقتضایی برای شکل گیری شرکت‌های کانگلومرت بر اساس منطق های حاکم در فضای کسب و کارهای ایران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 197-227]

غ

  • غفاری، رحمان بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 277-293]
  • غفاری، رحمان عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای صادراتی استان مازندران- بارویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 513-533]
  • غفاری، فرهاد کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی فرایندهای مدیریت دانش برکارایی زنجیره تامین [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 79-114]

ف

  • فانی، علی اصغر طراحی مدل ترک خدمت داوطلبانه کارکنان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 375-410]
  • فانی، مجید تاثیر هوش تجاری بر کیفیت تصمیم گیری کارآفرینان با متغیر میانجی کیفیت اطلاعات، کیفیت داده و نوآوری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-253]
  • فتاحی، مجید بکارگیری آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت سنجش پیامهای تبلیغاتی در راستای بهبود سلامت جامعه [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 277-293]
  • فرتاش، کیارش ارائه چارچوب و ارزیابی آمادگی زنجیره تأمین با رویکرد مشارکتی در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 319-346]
  • فرهادی نژاد، محسن الگوی خود مدیریتی درونی کارکنان: رویکرد رفتارگرایی جامع [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 29-55]
  • فیض، داود استراتژی کسب‏ وکار دیجیتال برای ورود به بازارهای بین المللی مبتنی بر پارادایم رایانش ابری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 317-353]

ق

  • قاسمی، جمال مدل پرتفولیو اعضای هیأت علمی دانشگاه با رویکرد شبکه‌ های عصبی - فازی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 355-378]
  • قوسی، روزبه طراحی مدل مرجع عملکرد فرآیندگرا (PPRM) برای یک سازمان فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 379-407]

ک

  • کاباران زاده قدیم، محمدرضا ارائه مدلی برای سیستم لجستیک اجرایی عملیات کراس داک (شواهد تجربی: شرکت ایران خودرو) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 129-166]
  • کیا کجوری، داود تدوین مدل سبک رفتار سیاسی مدیران در شرکتهای هولدینگ [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 187-208]
  • کیانی، کیومرث تأثیر ظرفیت هوش تجاری، یادگیری شبکه ای و نوآوری بر عملکرد شرکت های نوپا ( استارت آپ ها) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 257-275]
  • کرامت، محمد امیر ارائه مدل بازاریابی زنجیره تأمین یکپارچه صنعت ساختمان در بانک مسکن [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 167-185]
  • کرامتی، محمدعلی مدل قصد کارآفرینی با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 601-625]
  • کردلویی، حمیدرضا مدل‌سازی و شبیه‌سازی وضعیت پایداری صندوق‌های بازنشستگی بر اساس ریسک‌های حقوق و دستمزد و نرخ بازده سرمایه با رویکرد پویاشناسی سیستم‌ها (موردمطالعه سازمان تأمین اجتماعی) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 49-77]
  • کردنائیج، اسداله بررسی تأثیر استراتژی‌های لجستیک بر رقابت‌پذیری شرکت‌های تولیدی با تأکید بر نقش تعدیلگری اثربخشی خدمت مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 627-648]
  • کیماسی، مسعود مدل ارزیابی کاربردپذیری اینترنت‌بانک کاربر-محور [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 411-438]

م

  • متاجی نیموری، فاطمه ارائه مدل همپایی اجتماعی مدیریت شایعه در واحد های منتخب دانشگاه آزاد [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 493-515]
  • محرابی، علی طراحی و اعتبار یابی مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای بازاریابی پویا [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 649-671]
  • محمدی، داریوش شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی بیمه الکترونیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 581-602]
  • محمدی‌ثابت، ناهید الگوی خود مدیریتی درونی کارکنان: رویکرد رفتارگرایی جامع [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 29-55]
  • محمدشفیعی، مجید شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی بیمه الکترونیک و تاثیر آن بر مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 581-602]
  • محمدی فاتح، اصغر مدیریت دانش در صنعت بانکداری و مالی: سهم فناوری‌های انقلاب صنعتی چهارم [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 517-546]
  • محمودی، ادریس طراحی و اعتبار یابی مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای بازاریابی پویا [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 649-671]
  • میرسپاسی، نیلوفر بررسی تأثیر فناوری‌های هوشمند بر پایداری شرکت‌ها با نقش میانجی استراتژی پایداری شرکت‌ها [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 81-104]
  • مستقیمی، محمودرضا ارائه مدل عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 29-47]
  • مسماع خسروشاهی، التاز ارائه چارچوب و ارزیابی آمادگی زنجیره تأمین با رویکرد مشارکتی در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 319-346]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی استراتژی کسب‏ وکار دیجیتال برای ورود به بازارهای بین المللی مبتنی بر پارادایم رایانش ابری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 317-353]
  • مهدی، محمد مدیریت دانش در صنعت بانکداری و مالی: سهم فناوری‌های انقلاب صنعتی چهارم [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 517-546]
  • مهری بازقلعه، عاطفه تبیین نقش مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت‌های صنعتی و تجاری استان قزوین با تاکید بر نقش میانجی راهبرد کسب‌وکار [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 143-165]
  • موحدی، محمد مهدی ارائه مدلی برای سیستم لجستیک اجرایی عملیات کراس داک (شواهد تجربی: شرکت ایران خودرو) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 129-166]
  • مومنی، ماندان طراحی الگوی اشتیاق کاری کارکنان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 459-482]
  • مومنی، منصور طراحی مدل کسب و کارهای شبکه پخش موادغذایی فاسد شدنی با بکارگیری VANET (مطالعه موردی موسسه پروتئین بانک مازندران) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 209-233]
  • مومنی، منصور طراحی مدل پویای سیستم در زنجیره تامین تاب آور کسب و کار دارو (شاهد تجربی: شرکت دارویی برکت) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 409-431]

ن

  • نسیمی، محمد علی ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 347-373]
  • نصیری، مجتبی ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 347-373]
  • نظری، محسن ارایه مقوله های استراتژی همرقابتی و رتبه بندی آنها با روش AHP فازی در صنعت شیر و لبنیات [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 465-492]
  • نظرپوری، امیرهوشنگ مدل سازی صلاحیت سیاسی مدیران سازمان های دولتی با استفاده از روش ساختاری تفسیری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 535-558]
  • نوری پور، نیما طراحی مدل کسب و کارهای شبکه پخش موادغذایی فاسد شدنی با بکارگیری VANET (مطالعه موردی موسسه پروتئین بانک مازندران) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 209-233]

و

  • وارسته، حامد بررسی تأثیر استراتژی‌های لجستیک بر رقابت‌پذیری شرکت‌های تولیدی با تأکید بر نقش تعدیلگری اثربخشی خدمت مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 627-648]
  • ودادی، احمد طراحی الگوی اشتیاق کاری کارکنان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 459-482]
  • ویشلقی، مهدیه مدل سازی صلاحیت سیاسی مدیران سازمان های دولتی با استفاده از روش ساختاری تفسیری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 535-558]
  • وظیفه دوست، حسین ارائه چارچوب عوامل موثر بر خرید اینترنتی در حوزه کسب و کار های آنلاین از دیدگاه کارآفرینان با رویکرد کیفی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 347-373]
  • وکیل الرعایا، یونس طراحی مدل فراترکیب پیشران های استراتژی بازاریابی نوستالوژیک [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 105-128]
  • ولیپور خطیر، محمد شناسایی و اولویت بندی فعالیت های زنجیره تامین پایدار مبتنی بر مالتی گراندد تئوری (مورد مطالعه: شرکت سایپا) [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 575-600]

ه

  • هاشمی پطرودی، سید حمید مدیریت ریسک‏های برون‏سپاری لجستیک به‏ شرکت‏های طرف سوم به کمک نقشه شناختی فازی (FCM)، خانه کیفیت (HOQ) و برنامه ریزی ریاضی چندهدفه [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 603-625]
  • هاشمی نسب، سیدمحمدحسین عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای صادراتی استان مازندران- بارویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 513-533]
  • هندیجانی، رزا مدل ارزیابی کاربردپذیری اینترنت‌بانک کاربر-محور [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 411-438]

ی

  • یساری، مریم شناسایی ابعاد انکوباتورهای دانشگاهی در دانشگاه های نسل سوم [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 483-512]
  • یعقوبی، علیرضا طراحی الگوی اشتیاق کاری کارکنان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 459-482]
  • یوسفی طوین، سمیه مدل قصد کارآفرینی با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 601-625]